۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۵۲۵۵۱

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه قرآن و حدیث آغاز شد

خبرگزاری رسا- ثبت‌نام پذیرش دانشجو در رشته علوم حدیث و رشته علوم و معارف قرآن در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از 18 دی ماه آغاز شد.
دانشگاه قرآن و حديث
به گزارش خبرگزاری رسا، داوطلبان برای ثبت نام در مقطع کارشناسی رشته‌های علوم و معارف قرآن و علوم حدیث می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت فایل‌های سه‌گانه دفترچه راهنمای پذیرش بدون آزمون ثبت نام کنند.
بنا بر اعلام مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، دریافت مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، آشنایی با علوم و معارف قرآن و حدیث، گذراندن دوره از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کلاس، استفاده از معافیت تحصیلی برای داوطلبان برادر و امکان تحصیل همزمان در دیگر مراکز یا رشته‌های آموزش عالی از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.
همچنین دانشجویان می‌توانند پس از پایان تحصیلات خود در مقطع کارشناسی، تحصیلات خود را بر اساس ضوابط آموزش عالی کشور در همین مرکز یا دیگر مراکز آموزش عالی در مقاطع بالاتر ادامه دهند.
گفتنی است؛ ثبت نام داوطلبان تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث برای نیمسال دوم از 18 دی‌ماه امسال آغاز و تا 24 همین ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت vu.hadith.ac.ir مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 51292300-021 تماس گیرند./9598/د102/ص
ارسال نظرات