۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۴۸۲
در سالروز حماسه نهم دی؛

تجمع اساتید و طلاب حوزه علمیه گرگان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در سالروز حماسه عظیم نهم دی تجمع بزرگ اساتید و طلاب مدارس علمیه گرگان برگزار شد.
تجمع اساتید و طلاب حوزه علمیه گرگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، همزمان با سالروز حماسه بزرگ نهم دی، تجمع اساتید، طلاب و روحانیان حوزه های علمیه گرگان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، مدیران، اساتید و طلاب پنج مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، رضویه، امام صادق(ع)، سفیران هدایت و دارالشفاء گرگان در محل مدرسه علمیه رضویه گرگان تجمع و در ادامه به مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی شهرستان ملحق و به صورت راهپیمایی به سمت مسجدجامع شهر حرکت کردند.

 

این گزارش می افزاید: تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی همچون خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست؛ ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده؛ خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است؛ خامنه‌ای خمینی دیگر است و ولایتش ولایت حیدر است عهد و پیمانی دیگر با ولی امر خود امام خامنه ای بستند.

 

در ادامه این گزارش آمده است، طلاب و روحانیان تجمع کننده در مرکز استان بار دیگر با این حضور گسترده خود خشم و انزجار خود را نسبت به اقدمات فتنه جویانه عوامل دشمن اعلام کردند.

 

گفتنی است، در این تجمع آیت الله میبدی، از علمای گلستان و مسؤول حوزه علمیه رضویه گرگان، مدیر حوزه علمیه گلستان، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان و جمعی از مسؤولان استانی حضور داشتند./950/پ203/ب

ارسال نظرات