۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۴۹۱۵۴
20 بهمن؛

آخرین فرصت ارسال آثار به همایش ممنوعیت سلاح‌های کشتار جمعی

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش بین المللی«ممنوعیت سلاح های کشتار جمعی از دیدگاه فقه اسلامی» باهمکاری مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) و با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی 17 اسفندماه سال جاری در قم برگزار می شود.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در فراخوانی از محققان و اندیشمندان دعوت کرده تا مقالات خود را تا 20 بهمن ماه به دبیرخانه همایش بین‌المللی «ممنوعیت سلاح های کشتار جمعی از دیدگاه فقه اسلامی» ارسال کنند.
ممنوعیت تولید سلاح‌های کشتار جمعی از دیدگاه فقه اسلامی، ممنوعیت تکثیر سلاح های کشتار جمعی از دیگاه فقه اسلامی، ممنوعیت انباشت سلاح‌های کشتار جمعی از دیگاه فقه اسلامی، ممنوعیت خرید و فروش سلاح‌های کشتار جمعی از دیگاه فقه اسلامی و ممنوعیت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی از دیگاه فقه اسلامی، از جمله محورهای این همایش است.
از دیگر محورهای این همایش می توان به راه‌های پیشگیری و منع تولید و نگهداری سلاح‌های کشتار جمعی از دیدگاه فقه اسلامی و حفاظت محیط زیست و ممنوعیت سلاح‌های کشتار جمعی از دیدگاه فقه اسلامی، اشاره کرد.
شایان ذکر است، مقالات برگزیده ضمن چاپ در مجموعه مقالات با اعطای جوایزی تقدیر شده و برخی از این مقالات برای ارایه در همایش نیز در نظر گرفته می‌شود.
گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی research@markazfeghi.ir  و یا به همراه لوح فشرده به آدرس دبیرخانه واقع در قم میدان معلم مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) معاونت پژوهش ارسال کنند./907/د102/پ
ارسال نظرات