۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۴۷۹۶۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

عشق به ولایت فقیه مقدمه عشق به امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: اگر بخواهیم عاشق امام زمان(عج) باشیم مقدمه آن عشق به ولایت فقیه است و دنیای استکبار به لطف فداکاری‌های ملت همیشه در صحنه در تمامی عرصه‌ها مرعوب ملت شده است.
حجت الاسلام حسن اکبري نماينده ولي فقيه در سپاه قم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم امروز در جمع اعضای دسته عزاداری نیروهای مسلح استان در مسجد اعظم گفت: امام حسین(ع) با ایثار جان، فرزندان، برادران و یارانش در صحرای کربلا به ما درس عزت، افتخار، اخلاص، شجاعت و غیرت آموخت و اگر امروز دنیای اسلام از عزت و سربلندی برخوردار است به برکت جانفشانی حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است.
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) ابراز کرد: امروز وظیفه داریم با حضور پرقدرت در عرصه‌های مختلف از راه آن امام همام پیروی کرده و نظام جمهوری اسلامی را که برگرفته از نظام پیامبر اکرم(ص) است در مقابل همه تهاجمات دشمنان مصون کنیم.
 
حجت‌الاسلام اکبری گفت: اگر بخواهیم عاشق امام زمان(عج) باشیم مقدمه آن عشق به ولایت فقیه است و دنیای استکبار به لطف فداکاری‌های ملت همیشه در صحنه در تمامی عرصه‌ها مرعوب ملت شده است.
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم اظهار کرد: کار برای دشمنان ما به جایی رسیده است که اکنون می‌بینیم در کنار کاخ سفید ملتی بیگانه با برافراشتن عکس‌های شهید احمدی روشن از ملت ایران اسلامی حمایت‌ می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما امروز جهان را فرا گرفته است، گفت: این انقلاب به برکت فداکاری و جانفشانی شهدا در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ثمر نشسته و این در حالی است که حضرت سیدالشهدا(ع) الگوی رزمندگان ما در ایثارگری در دفاع مقدس بود./927/د102/پ
ارسال نظرات