۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۴۶۰۸۱

دیدار نمایندگان مراجع تقلید نجف با آیت الله نوری همدانی

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان بیوت مراجع تقلید نجف اشرف با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کردند.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرگزاری رسا از نجف اشرف، در دومین روز از سفر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی به کشور عراق، شماری از اساتید و فضلای حوزه علمیه این شهر مذهبی با این مرجع تقلید دیدار کردند.


بر اساس این گزارش در این دیدارها که در محل اقامت حضرت آیت الله نوری همدانی در نجف اشرف برگزار شد، نمایندگان بیوت حضرات آیات سیدمحمدسعید حکیم، فیاض و شیخ بشیر نجفی با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کردند.


نمایندگان بیوت مراجع تقلید نجف اشرف ضمن خیر مقدم به حضرت آیت الله نوری همدانی، رایزنی ها و زمینه سازی های لازم را برای دیدار این مرجع تقلید با مراجع نجف انجام دادند.


گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از نجف اشرف حاکی است، همچنین ظهر پنج شنبه اعضای سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران به همراه سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق برای دومین بار در محل اقامت حضرت آیت الله نوری همدانی حضور یافتند و با وی دیدار کردند.


حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار در سخنانی از امام راحل و انقلاب اسلامی ایران به عنوان منشا بیداری اسلامی یاد کرد و گفت: بعد از ارتحال حضرت امام، حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری به خوبی این مسیر را ادامه داده اند./924/پ202/ج

ارسال نظرات