۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۴۴۹۷۳

طلاب ورزشکار آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‎شرقی از اعزام تیم ورزشی طلاب مدارس علمیه استان به مسابقات کشوری حوزه های علمیه خبر داد.
ورزش طلاب

 

حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‎شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: تیم ورزشی طلاب مدارس علمیه استان امروز به اولین دوره از مسابقات کشوری حوزه های علمیه که سالن ورزشی الغدیر تهران برگزار می شود، اعزام شدند.

 

وی با بیان این‌که 20 نفر از طلاب ورزشکار مدارس علمیه استان در قالب تیم های ورزشی مختلف به این مسابقات اعزام می شوند، افزود: طلاب و روحانیان حوزه های علمیه در چهار رشته شنا، تیراندازی، پینگ پنگ و کوهنوردی شرکت می کنند.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‎شرقی تصریح کرد: مراحل شهرستانی این مسابقات با حضور تیم های ورزشی در مدارس شهرستان ها برگزار شده و تیم های انتخابی به مرحله استانی راه یافته اند.

 

حجت الاسلام سرایی یادآور شد: در مرحل استانی نیز تیم های برگزیده با یکدیگر رقابت کرده و تعداد 20 طلبه در قالب تیم های ورزشی برای حضور در اولین دوره مسابقات ورزشی حوزه های علمیه کشور انتخاب شدند.

 

وی خاطرشنان کرد: اولین دوره مسابقات ورزشی حوزه های علمیه کشور با حضور تیم های منتخب استانی از دهم آبان ماه به مدت سه روز در استان تهران برگزار می شود./935/پ202/س

ارسال نظرات