۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۶۲۵
راهیان نور(54)؛

گزارشی از حضور آیت الله مقتدایی در مناطق عملیاتی

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، سرپرست معاونت آموزش و حجت الاسلام مجید کافی، رییس ستاد مرکزی راهیان نور حوزه های علمیه از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.
حضور آيت الله مقتدايي در مناطق عملياتي حضور آيت الله مقتدايي در مناطق عملياتي حضور آيت الله مقتدايي در مناطق عملياتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در دومین روز از حضور آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوز های علمیه کشور و هیئت همراه در استان خوزستان، روز گذشته با حضور در پادگان شهید محمودوند اهواز، در معراج شهدای تازه تفحص شده حضور یافت و در جوار آنان نماز زیارت شهدا را بجا آورد.

آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، سرپرست معاونت آموزش و حجت الاسلام مجید کافی، رییس ستاد مرکزی راهیان نور حوزه های علمیه، در بدو حضور در پادگان شهید محمودوند مورد استقبال سردار سید محمد باقرزاده رییس ستاد راهیان نور کشور و جواد تاجیک دبیرستاد مرکزی راهیان نور قرارگرفتند.

براساس این گزارش، طی حضور این مسؤولان حوزوی در این مکان یکی از مداحان به مداحی و نیز خواندن زیارتنامه شهدا پرداخت، سپس آیت الله مقتدایی برای توفیق امت اسلام در پیروی از آرمان های شهدا دعا کرد.

یادآور می شود، پس از نشست مدیر حوز های علمیه کشور و هیئت همراه با سردار باقرزاده رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جواد تاجیک دبیرستاد راهیان نور، نماز جماعت ظهر و عصر در معراج شهدای پادگان شهید محمودوند به امامت آیت الله مقتدایی اقامه شد.

بنابراین گزارش، مسؤولان حوزوی پس از این برنامه، برای بازدید و زیارت از یادمان مزار 8 شهید گمنام عملیات فتح المبین عازم شهرستان شوش شدند.

آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور، سپس برای زیارت حرم دانیال نبی(ع) و اقامه نماز مغرب و عشاء در آستانه این پیامبر، رهسپار شوش شد.

این گزارش حاکی است، وی و هیئت همراه با حضور در سرداب مطهر حرم حضرت دانیال نبی(ع)، به سابقه تاریخی و روایی این آستان از زبان حجت الاسلام سید محمد امام، تولیت این آستان گوش فرا دادند.

آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور، پس از دعا کردن برای پیروزی ملت های مسلمان در برابر استکبار جهانی و بیداری اسلامی برای اقامه نماز مغرب و عشاء در این حرم و ایراد سخنرانی در جمع کاروان های راهیان نور حوزوی مستقر در حوزه علمیه امام باقر(ع) حضور یافت. /9463/پ202/ج
ارسال نظرات