۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۷۲۶
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

مردم نشان دادند در دفاع از نظام همدل هستند/ اظهار نظرهای نسنجیده برخی از افراد ناشی از عدم درک واقعیات و بی بصیرتی است

خبرگزای رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با انتقاد از اظهار نظر نسنجیده یکی از شخصیت های کشور در روز جمعه به هنگام اخذ رای،‌ این گونه اظهارنظرها را چالش آفرین برای نظام و ناشی از بی بصیرتی و عدم درک حقایق و واقعیات جامعه عنوان کرد.
2/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين 1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای، اظهار داشت: این حضور نشانه وفاداری مردم به نظام مقدس اسلامی و آرمان های والای آن است.

وی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم نشانه اعتقاد راسخ آنان به ولی فقیه است،‌ تاکید کرد: مردم در 12 اسفند با لبیک به ندای رهبری سیلی محکمی به گوش استکبار زدند و حضوری باشکوه در پای صندوق های رای داشتند.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور توأم با بصیرت و هوشیاری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیام های بسیاری دارد، گفت: این حضور سبب انسجام،‌ همدلی و اطمینان و آرامش خاطر ملت است و نشان داد که مردم دفاع نظام همسو و همدل در هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای دشمنان و ایادی داخلی نیز این پیام را داشت که بدانند با توطئه و دسیسه نمی توانند عزم راسخ ملت را سست و مردم را از ولایت جدا کنند.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه دسیسه های استکبار با حضور مردم خنثی می شود، ابراز داشت:‌ آنها با تحریم و تهدید نمی توانند در عزم و اراده ملت در جهت دفاع از ارزش ها و نظام خللی وارد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی در ادامه، اظهار نظر نسنجیده برخی از مسؤولان نظام به هنگام رای دادن را ناشی از عدم آگاهی و بصیرت کافی ارزیابی و تصریح کرد: اگر کسی بصیرت داشته باشد و به سازوکارهای نظام که برای صیانت از آرا به کار گرفته شده و به ویژه نظارت قوی شورای نگهبان توجه کند از این حرف ها نمی زند.

وی با بیان اینکه عدم بصیرت مساله ساز می شود، منشا این گونه اظهار نظرها را بی بصیرتی دانست و افزود: اگر بصیرت انسان کافی باشد مراقبت می کند و هر حرفی که دشمنان از آن سود ببرند را به زبان نمی آورد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: این گونه اظهارنظر کردن جز سوء استفاده دشمنان نتیجه دیگری ندارد و در این شرایط همه باید با تمام توان نظام را تقویت کنیم و البته مردم اعتنایی به این حرف ها نمی کنند و در صحنه هستند.

وی بیان داشت: ‌فاصله با واقعیات جامعه و عدم بصیرت، زمینه چنین اظهار نظرهایی را فراهم می سازد، ما امیدواریم بصیرت این گونه افراد و ارتباط شان با جامعه برای درک و دیدن حقایق بیشترت شود ان شاءالله خداوند همه را از افتادن در دام وسوسه های شیطان نجات دهد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات