۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۲۵۱

همایش بصیرت در شهرستان کلیبر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بصیرت و ولایت‌مداری با حضور دانشجویان بسیجی شهرستان کلیبر برگزار شد.
بصيرت
به گزارش خبرنگر خبرگزاری رسا در کلیبر، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه کلیبر امروز در همایش بزرگ بصیرت دانشجویان بسیجی این شهرستان اظهار داشت: فتنه 88 نه اولین و نه آخرین توطئه دشمنان برای براندازی نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال اجرای سیاست براندازی نظام از درون هستند، تصریح کرد: القای توهم‌های غلط به برخی مدعیان انقلابی در داخل و گسترش فعالیت رسانه‌های مغرض از خارج نشان از برنامه ریزی دقیق دشمن برای تغییر نظام سیاسی در کشور داشته است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این‌که هدف اصلی دشمن حذف ولایت فقیه از نظام سیاسی کشور بود، خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی هیچ‌گاه فکر نمی کرد که ملت با کسب بصیرت از مکتب ولایت، بار دیگر آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند، در حقیقت پیوند امت با ولایت رمز بقای انقلاب اسلامی بوده و است.

امام جمعه کلیبر ادامه داد فتنه سال 88 موجب آشکار شدن چهره حقیقی منافقان داخلی و فتنه گران خارجی شد، به طوری‌که فتنه‌گران با باور اینکه کار جمهوری اسلامی دیگر تمام است همه نقاب‌ها را از چهره برداشتند و آشکارا در زمینه براندازی نظام حرکت کردند.

وی حماسه 9 دی را نشات گرفته از بصیرت عاشورایی و ولایی ملت ایران دانست و گفت: فاصله‌گیری نخبگان به ظاهر نواندیش از ولایت و رهبری عامل سقوط آنان بود، حماسه 9 دی نشان داد که عامه مردم چه بسا بصیرتی فراتر از نخبگان سهم‌خواه از انقلاب داشته‌اند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به عنایات اباعبدالله الحسین(ع) و امدادهای غیبی و الهی تأکید کرد: بصیرت دینی در جامعه و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث شد تا مردم با حضور میلیونی خود در صحنه بر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کنند.

همچنین محمد ملکی، فرمانده سپاه ناحیه کلیبر آرایش فتنه در سال88 را در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: دوراندیشی مقام معظم رهبری سبب شد تا فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان با خاکریز محکم مردم ایران پاسخ داده شود.‌/935/پ202/س
ارسال نظرات