۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۵۹۷۲

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در اهواز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فرماندار اهواز مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در اهواز را اعلام کرد و اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان صبح روز جمعه، از میدان پادادشهر آغاز و راهپیمایان پس از طی مسیر بلوار آیت‌الله بهبهانی برای انجام فریضه نماز جمعه وارد مصلای مهدیه امام خمینی (ره) می‌شوند.
مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در اهواز اعلام شد
عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راهپیمایی یوم الله 13 آبان، اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، از میدان پادادشهر آغاز و راهپیمایان پس از طی مسیر بلوار آیت‌الله بهبهانی برای انجام فریضه نماز جمعه وارد مصلای مهدیه امام خمینی (ره) می‌شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به مناسبت های رخ داده در 13 آبان، گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز دانش‌آموز و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه، از سه حادثه مهم یوم الله سیزده آبان است.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا همواره برای کم رنگ کردن آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش های گسترده ای را انجام داده اند، اما خوشبختانه هوشیاری مردم و به ویژه جوانان پیرو خط امام تلاش‌های ننگین و شیطانی استکبار جهانی را بی‌اثر کرده است.

فرماندار اهواز، گفت: ارزش‌های انقلاب اسلامی و در رأس آن ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار جهانی و عدالت خواهی باید برای نسل جوان تبیین شوند، که این وظیفه بر عهده فعالان عرصه های فرهنگی به ویژه قشر مهم و تأثیر گذار روحانیت است.

فدعمی، با اشاره به اینکه در طول دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت و روشنگری‌های حضرت امام خمینی (ره) همواره چراغ راه ملت ایران و مبین اهداف والای اعتقادی و عدالت خواهی انقلاب اسلامی بوده، اذعان داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان نشانگر تداوم اهداف روح الله موسوی الخمینی(ره) و فرصتی مناسب برای تبیین اهداف و لزوم مقابله با دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی است.

فرماندار اهواز همچنین از ایجاد هماهنگی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز خبر داد و گفت: در یوم الله سیزده آبان، برنامه‌های فرهنگی گوناگونی از سوی دستگاه‌ها اجرایی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

وی با بیان این که هم اکنون 32 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد، تصریح کرد: در طول مدت عمر انقلاب رهپیمایی های سالانه با شکوه و عزت خاصی برگزار می شود و امسال نیز با توجه به بیداری اسلامی رخ داده در منطقه، باید مردم غیور و ولایت مدار اهواز، با شکوه تر از هر سال در این راهپیمایی با شرکت کرده و به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی نشان دهند که همواره از آرمان های انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه دفاع کرده و اجازه نمی دهند تا مویی از سر این انقلاب کم شوند.

فدعمی، با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ استعماری خود همواره از روحیه شهادت طلبی مردم ایران در هراس بوده است، بیان داشت: امروز چشم همه ملت‌های منطقه به حضور ما در این مناسبت‌ها دوخته شده؛ از این رو بر هر مسلمان و ایرانی ضروری است که با حضوری گسترده، دشمن شکن و متجلی‌تر از سال‌های گذشته از خواهران و برادران خود در کشورهای مسلمان عربی دفاع و اعلام همدردی کنند.

فرماندار اهواز، در پایان سخنان خود، با قدردانی از حماسه و رشادت‌های دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار داشت: باید این روز را به طور شایسته گرامی داشت تا جهان بداند هنوز هم ایرانی در خط ولایت است و با دشمن قوی‌تر از سال های گذشته می جنگند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات