۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۰۵۸
به همت حوزه علمیه خواهران صورت می‌گیرد؛

مشاوره و پاسخ‌گویی به سؤالات اعتقادی بانوان در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ سؤالات خانوادگی و تحصیلی و شبهات اعتقادی بانوان در غرفه‌ حوزه علمیه خواهران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پاسخ داده می‌شود.
نمايشگاه قرآن تهران
خانم فراهانی، مسؤول غرفه‌های‌ حوزه علمیه خواهران در بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فراخوان سراسری از حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: امسال همه مدارس علمیه خواهران شرکت‌کننده در نمایشگاه به صورت مستقل آثار خود را ارائه کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این غرفه موضوعات نماز و روزه، حج و زکات، عفاف و حجاب، اخلاق و خانواده، امامت و رسالت، بهشت و جهنم و معاد مورد توجه قرار گرفته است و آثاری در این موضوعات مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

فراهانی با بیان این که دو غرفه مشاوره و پرسش و پاسخ اعتقادی با حضور استادان حوزه در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مباحث گوناگونی مانند موضوعات تحصیلی، مذهبی، ازدواج و خانوادگی مشاوره صورت می‌گیرد و همچنین شبهات و سؤالات مبحث امامت و ولایت نیز پاسخ داده می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان، مسابقه پازل قرآنی برای سنین ده تا پانزده سال و مسابقه کتاب‌خوانی خبر داد و افزود: در این غرفه بروشورهایی از حجاب و عفاف به علاقه‌مندان ارائه می‌شود که بعد از مطالعه و شرکت در مسابقه به قید قرعه به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

مسؤول غرفه حوزه علمیه خواهران‌ خاطرنشان کرد: پایان‌نامه‌های برتر این مرکز مورد استفاده علمی علاقه‌مندان و محققان قرار می‌گیرد.

گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ساعت 17 تا ساعت 24 تا چهارم شهریور‌ماه مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد./921/پ202/س

ارسال نظرات