۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۱۳۷
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت:

مسؤولان رسالتی جز تحقق مطالبات رهبری ندارند

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت گفت: مدیران و مسؤولان رسالت و وظیفه ای جز تحقق مطالبات رهبری و جلب رضایت مردم ندارند.
حجت الاسلام قهرمان احمدي مشاور استاندار آذربايحان شرقي در امور روحانيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت، امروز در جمع مدیران شهرستان هریس اظهار داشت: مسؤولیت در نظام اسلامی، امانتی نزد مدیران است که باید حداکثر استفاده را از این فرصت برای خدمتگزاری داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که مدیران و مسؤولان رسالت و وظیفه ای جز تحقق مطالبات رهبری ندارند، خاطر‌نشان کرد: خواست امروز رهبری نظام، جلب رضایت و اعتماد مردم، خدمت بی منت و بصیرت برای حرکت در مسیر تحقق جهاد اقتصادی است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: نباید مساله جهاد اقتصادی تنها بر روی کاغذها و سربرگ ها ذکر شود، امروز نیازمند همت همگان برای رشد اقتصادی و تعالی صنعتی کشور در تمامی حوزه ها هستیم.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد تنگ کردن حلقه محاصره اقتصادی کشور هستند و سعی می کنند تحریم ها را افزایش دهند، غافل از این‌که ملت ایران در طول 32 سال گذشته خودکفا شده و تحریم ها بیشتر به ضرر خود غرب و آمریکا خواهد بود.

وی با تاکید بر حرکت جهادی ملت ایران در عرصه اقتصادی افزود: فرمانبرداری و پیروی همه آحاد از ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی لازمه دوام و بقای نظام است، مسؤولان بایستی توجه ویژه و کارشناسی به مطالبات رهبری داشته باشند.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیداری امت اسلامی را از برکات وجودی ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: اکنون دنیای اسلام از خواب غفلت بیدار شده و می‌خواهد دیگر به کفر و استکبار جهانی وابسته نباشد، انقلاب اسلامی ایران امروز تاثیرات خود را در منطقه بروز می ‌دهد و این قیام ‌ها الهام گرفته از انقلاب رهایی ‌بخش اسلامی ایران است./935/پ202/س
ارسال نظرات