۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۸۸۳

اردوی فرهنگی زیارتی طلاب تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه علمیه صالبیه تبریز فردا برای شرکت در اردوی فرهنگی زیارتی عازم مشهد مقدس خواهند شد.
اردوي طلاب
حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: جمعی از طلاب حوزه علمیه طالبیه با هدف شرکت در اردوی فرهنگی زیارتی فردا به سوی شهر مشهد مقدس حرکت خواهند کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: این اردوی فرهنگی با حضور بیش از 100 طلبه مجرد و متأهل، خانواده های روحانیان و طلاب و همچنین تعدادی از استادان مدارس علوم دینی تبریز همراه است.

حجت الاسلام سیدی ثانی گفت: دیدار با مراجع و علما، بازدید از مدارس علمیه موفق و نمونه، برگزاری نشست‌های اعتقادی و مذهبی و همچنین زیارت بارگاه ملکوتی هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت از مهم‌ترین برنامه‌های این اردو خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراخوان پذیرش حوزه علمیه طالبیه تبریز ادامه داد: این مرکز علوم اسلامی که از ابتدای سال تحصیلی 89 – 90 موفق به اخذ کد مستقل از مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور شده است، از علاقه‌مندان به تحصیل در سطوح 2 و 3 حوزه نام نویسی بعمل می آورد.

مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز خاطر نشان کرد: دارا بودن صلاحیت اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، دارا بودن حداقل معدل کل 16 و معدل 15 در دروس اصلی پایه ششم، قبولی در آزمون شفاهی، تعهد به انجام فعالیت های علمی و پژوهشی و موافقت مدرسه محل تحصیل از جمله مهمترین شرایط نام نویسی برای طلاب سراسر کشور است.

حجت الاسلام سیدی ثانی ادامه داد: علاقه‌مندان برای نام نویسی می‌توانند از تاریخ یکم تا سی ام تیر ماه سال‌جاری به معاونت آموزشی حوزه علمیه طالبیه واقع در تبریز، خیابان شهید مطهری(راسته کوچه) جنب مسجد جامع مراجعه کنند./935/پ203/س
ارسال نظرات