۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۱۱۷
امام جمعه دزفول:

امام خمینی با قیام تاریخی خود جهان را به لرزه در آورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول، اندیشه‌های ناب امام راحل(ره) را سبب به وجود آمدن قیام‌های مردمی کشورهای عربی دانست.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي امام جمعه دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، صبح امروز، سیزدهم خرداد ماه سال جاری، در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در پایگاه چهارم شکاری دزفول با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام راحل(ره)، اظهار داشت: اندیشه‌های ناب امام راحل(ره) و دم مسیحایی ایشان، جوانان را در دوران جنگ تحمیلی عاشق شهادت کرده و راهی جبهه‌ها کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول، با اشاره به سالروز قیام 15 خرداد بیان داشت: روز 15خرداد آغاز نهضتی بود که در ۲۲ بهمن ۵۷ به بار نشست و بزرگ‌ترین رژیم دست نشانده استکبار و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را در منطقه را سرنگون کرد.

استاد حوزه علمیه دزفول با اشاره به جایگاه رفیع حضرت روح الله در قلوب مردم ولایت مدار ایران اسلامی، گفت: اقدام اصلی و تأثیر گذار امام خمینی(ره) زنده کردن قلب‌ها و اندیشه مردم به ویژه جوانان ایران سرافراز اسلامی بود که منجر به بیداری اسلامی در سراسر جهان شد.

امام جمعه دزفول، قیام‌های مردمی شکل گرفته در کشورهای مسلمان عربی را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مردم مسلمان و آزادی خواه جهان با اطاعت از کلام فراموش نشدنی امام خمینی(ره) که همان مقابله با ظلم و جور جهانی بود، بر علیه دولتمردان فاسد خود قیام کرده و خواهان تشکیل حکومتی جدید مبنی بر اسلام و آموزه‌های ناب اسلامی هستند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به سخنان تاریخی امام راحل(ره) در خصوص حذف رژیم منحوس اسراییل از صحنه روزگار، تأکید کرد: نقش حرکت الهی و اندیشه آسمانی حضرت روح الله در تغییر مسیر تاریخ به ویژه قیام ملت مسلمان منطقه در ماه‌های اخیر انکار ناشدنی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول به فرا رسیدن ماه مبارک و پرفیض رجب اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان باید کمال بهره را از این ماه پر خیر و برکت ببرند و خود را به خداوند تبارک و تعالی نزدیک سازند./9465/پ203/ص
ارسال نظرات