۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۱۷۳
معاون رییس جمهور:

تبعیت از ولایت افتخاری برای دولت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه نفاق فتنه‌گران راه به جایی نخواهد برد، گفت: تبعیت محض از ولایت افتخاری برای دولت است.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در جمع مردم تبریز اظهار داشت: دشمنان در پروژه ای جدید و تغییر تاکتیک به دنبال شبهه افکنی علیه ولایت فقیه و جدایی میان دولت و رهبری هستند.

وی با بیان اینکه پیوند میان دولت و رهبری نظام ناگسستنی است، خاطر نشان کرد: فتنه گران داخلی و خارجی باید بدانند که تبعیت محض از ولایت افتخاری برای دولت است، چنانکه این امر بارها در عمل نشان داده شده است.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی ادامه داد: آنان که درصدد بر هم زدن رابطه عاطفی و معنوی دولت و ولایت هستند، هدفی نیز براندازی نظام اسلامی ندارند، اما به جرات می توان گفت که تاریخ 32 ساله انقلاب اسلامی نشان داده نفاق فتنه گران راه به جایی نخواهد برد.

معاون رئیس جمهور با بیان این‌که منویات ولایت فقیه فصل الخطاب همه امور است، تصریح کرد: رهنمودهای روشنگرانه و برخاسته از بصیرت رهبر فرزانه انقلاب همواره راهگشای مشکلات دولت در جریان خدمتگزاری بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد مختلف زندگی حضرت صدیقه زهرا(س) اظهار داشت: دولت با تاسی از فرهنگ فاطمی از هیچ تلاشی برای دفاع از حریم ولایت دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در پایان با تاکید بر این‌که ولایت‌مداری رمز تداوم ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بوده است، گفت: دوری از ولایت جز خسران و عقب‌ماندگی چیزی عائد کشور نخواهد کرد، تمام مشکلات مردم مسلمان منطقه بهره‌مند‌نشدن از ولایت فقیه است./935/پ202/س
ارسال نظرات