۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۳۳۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

رژیم آل سعود مایه ننگ جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، رژیم آل سعود را مایه ننگ جهان اسلام دانست و گفت: سرنوشتی همچون صدام و دیگر دیکتاتورهای ملعون منطقه برای رژیم آل سعود متصور است.
سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری،‌ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه امروز بهشهر با محکوم کردن جنایت های آشکار آل سعود در بحرین، گفت: آل سعود با جسارت و ندانم کاری های خود آبروی اسلام را برده و هر کجا که آل سعود حضور یافت فتنه ای ایجاد شد.

امام جمعه بهشهر، آل سعود را لکه ای سیاه در پرونده روش و شفاف اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آل سعود مایه ننگ جهان اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رژیم آل سعود با جنایت های خود در بحرین زمینه سقوط و نابودی خود را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: این رژیم سرسپرده که فرمان بر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است با اقدامات مذبوحانه اش دیگر هیچ جایگاهی در میان کشورهای اسلامی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری با تأکید براین که سرنوشتی همچون صدام و دیگر دیکتاتورهای ملعون منطقه برای رژیم آل سعود متصور است، تأکید کرد: این رژیم نامشروع دیگر به پایان نزدیک شده و دیگر راه برگشتی برایش باقی نمانده است.

وی اظهار داشت: ملت مسلمان و کشورهای اسلامی حق و حقوق خود را می خواهند و جهانیان و آنانی که شعار حقوق بشر می دهند، نباید با نادیده گرفتن حق آنان، در پی نابود و ضایع کردن حقوق آنان باشند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری بیان داشت: آنهایی که شعار حقوق بشر می دهند اکنون در برابر یاوه گویی های رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود ساکت نشسته اند و در مقابل مظلومیت زنان و کودکان مسلمان بحرینی خاموش شده اند که این مسأله بیانگر عدم درایت و بی حاصل بودن حقوق بشرشان است.

وی یادآور شد: کسانی که لیاقت حاکمیت بر جهان اسلام را ندارند باید نابود شوند و در این رابطه باید بدون کوتاهی عمل کرد.

امام جمعه بهشهر اضافه کرد: اکنون دنیا به ترفندها و بازی های پی در پی آل سعود و آل خلیفه پی برده است و متوجه شده که آنان در پی بازی های بچه گانه خود بوده و تنها به منافع شخصی خود و آل خود فکر می کنند و دیگر مسلمانان برایشان مهم نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که ایران الگو و نمونه مردم سالاری دینی در جهان است، تصریح کرد: ایران اسلامی در مسائل بین المللی دارای آبرو، عزت و عظمت خاصی است و این مسائل به دلیل وجود مرجعیت دینی در ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: همه ما این انقلاب و استقلال را مدیون مرجعیت شیعی خود هستیم و نباید هیچ‌گاه این مسائل ر فراموش کنیم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در ادامه با محکومیت قرآن سوزی در مساجد بحرین از سوی آل سعود و آل خلیفه یادآور شد: راهپیمایی مردم مسلمان ایران در این رابطه در واقع بیانگر همدردی با  مردم مسلمان بحرین و دیگر کشورهای اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری گفت: ما به عنوان برادر دینی باید با این مسلمانان مظلوم، بی دفاع و ضعیف که تنها در پی احقاق حق خود هستند همراهی کرده و تسکین دهده آلام آنان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تکریم مقام معلم و کارگر در جامعه اسلامی گفت: تکریم علم و عمل از سفارشات اکید دین اسلام است و روایات و آیاتی نیز در این زمینه وارد شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: اکنون کشور ما با دارا بودن این دو عامل مهم پیشرفت به جایگاه رفیع خود در فن آوری، اندیشه و خیرخواهی رسیده است و با بومی کردن فن آوری، هیچ قدرتی نمی تواند نگاه چپ به ایران داشته باشد و همه این مسائل در گرو اطاعت پذیری از ولایت فقیه است.

گفتنی است، مردم بهشهر بعد از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی خود در خیابان، و با سر دادن شعارهایی همچون، برادر بحرینی تو وارث حسینی، آل سعود ننگت باد آل خلیفه مرگت باد، مرگ بر اسرائل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از حملات و گستاخی های آل خلیفه و سعود به مردم بحرین و آتش سوزی قرآن، ابراز کردند./950/پ202/س

ارسال نظرات