۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۵۶۷۸۸
رییس کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای:

صنعت هسته ای ایران به بلوغ رسیده است

صنعت هسته ای ایران به بلوغ رسیده است
کریمی ثابت گفت: در نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای نقشه راه آینده صنعت هسته ای ترسیم شد و شاهد بلوغ صنعت هسته ای کشور بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جواد کریمی ثابت رییس نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای، در اختتامیه این کنفرانس، با بیان اینکه بدون مشارکت و همکاری همه اعضا برگزاری این کنفرانس ممکن نبود، گفت: برگزاری ۱۶ میزگرد تخصصی همراه با ۱۰۰ سخنرانی، حضور اکثریت دانشمندان هسته‌ای و افراد اثرگذار و ارزشمند جامعه هسته‌ای از دستاوردهای این نشست است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم افزایی و نوید بسیاری در این همایش برای همراهی و همکاری صنعت و دانشگاه در این عرصه صورت گرفت و شاهد ترسیم نقشه راه صنعت و دانشگاه برای آینده بودیم و شاهد بلوغ فناوری هسته‌ای در این کنفرانس بودیم.

کریمی ثابت کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای را آغازی برای ارتباطات جامعه علمی در عرصه هسته‌ای برشمرد و اظهار کرد: حضور دانشجویان در این فضای بین المللی باعث حس خودباوری و اعتماد بنفس بود، ارائه دستاوردهای دانشجویان در کنار بهترین دانشمندان عرصه هسته‌ای باعث افزایش امید و اعتماد به نفس این دانشجویان می‌شود و این نوید را می‌دهد که آینده سازان ما با توان بیشتری به مسیر خود ادامه بدهند.

وی با تأکید بر صلح آمیز بودن و شفاف بودن فناوری هسته‌ای ایران، تصریح کرد: ما آماده به اشتراک گذاری دستاوردها و دانش خود در عرصه هسته‌ای به دنیا هستیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات