۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۷۵۷۶۵۱

مردم تبریز برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان‌شان دست به دعا شدند

مردم تبریز برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان‌شان دست به دعا شدند
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم دعا برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه در مساجد تبریز پس از نماز مغرب و عشاء خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود حسینی با اشاره به بروز سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مسیر بازگشت از جلفا گفت: بر همین اساس مردم خداجوی استان و به ویژه تبریز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد برای سلامتی مسافران این بالگرد دست به دعا برداشتند.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نمازگزاران تبریزی در مساجد، برای سلامت و عافیت آیت الله رئیسی رییس جمهور، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی دعا کردند.

گفتنی است، بالگرد حامل رییس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی و عزیمت برای افتتاح طرح پالایشگاهی در تبریز به دلیل شرایط نامساعد جوی در حوالی معدن مس سونگون دچار سانحه شده و در حال حاضر تیم های امدادی و واکنش سریع در حال تلاش برای رسیدن به محل این سانحه و اطلاع از وضعیت سانحه دیدگان هستند.

وحید نستوهی
برچسب ها: تبریز حادثه دعا
ارسال نظرات