۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۵۶۶۷۸
رئیس مرکز خدمات حوزه‌ تأکید کرد؛

لزوم ارتقای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون

لزوم ارتقای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی با اشاره به لزوم ارتقای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون گفت: ارتقای کمی و کیفی مراکز اقامتی و فرهنگی بویژه در مراکز پر تراکم جامعه هدف مانند مشهد مقدس و قم از مهمترین چشم انداز های پیش روی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در مراسمی با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه، جانشین مدیر مجتمع های فرهنگی اقامتی ولایت معارفه شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در این مراسم اظهار داشت: با توجه به مطالبات طلاب و روحانیون و با هدف خدمت رسانی بهتر، ارتقاء کمی و کیفی مراکز اقامتی و فرهنگی بویژه در مراکز پر تراکم جامعه هدف مانند؛ مشهد مقدس، قم و نیز شهر پردیسان، از مهمترین چشم انداز های پیش روی خواهد بود.

وی افزود: در راستای تقویت فعالیت ها و ارتباط ستادی بهتر و برنامه ریزی های فرهنگی مجتمع ها، مسئولان جدید لازم است با جدیت و تلاش مضاعف سعی خود را در خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف معطوف دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی تاکید کرد: یکی از مهمترین فلسفه های ایجاد مراکز اقامتی و فرهنگی، ترویج فرهنگ و معارف اسلامی، مهارت افزایی، بصیرت افزایی و برگزاري کارگاه های مشاوره برای خانواده ها است، که مسئولان گرامی لازم است در این خصوص عنایت ویژه داشته باشند.
 
گفتنی است در پایان این جلسه، طی احکامی جداگانه، جناب آقای اقبال دوست به عنوان جانشین مدیر مجموعه های ولایت، حجت الاسلام شکیبی راد به عنوان سرپرست مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد و آقای سید رضا خردمندان به عنوان سرپرست مجتمع فرهنگی اقامتی آفتاب ولایت مشهد، معرفی شدند. 
 
ارسال نظرات