۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۵۵۶۶۷
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد:

گسترش اخلاق قرآنی در اولویت برنامه های تبلیغی قرار گیرد

گسترش اخلاق قرآنی در اولویت برنامه های تبلیغی قرار گیرد
حجت الاسلام قدمی بر ضرورت گسترش اخلاق قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: نهادینه سازی ارزش های دینی راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام عبدالله قدمی، ظهر امروز در در نشست با مبلغان طرح هجرت شهرستان بروجرد گفت: توجه به مسائل روز جامعه و مخاطب شناسی در عرصه تبلیغی امری ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد با تاکید بر ضرورت نیازسنجی مبلغان افزود: در مناطق مختلف باید بر اساس نیاز هر منطقه فعالیت تبلیغی انجام شود.

وی عنوان کرد: مبلغان طرح هجرت در روستاها و مناطق محروم علاوه بر تبلیغ آموزه های دینی و انقلابی مشاور فرهنگی اجتماعی مردم نیز به شمار می روند و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

حجت الاسلام قدمی از تبلیغ به عنوان جهاد تبیین یاد کرد و گفت: رسالت مهم هر مبلغ در گام نخست تبلیغ، تبیین و تشریح آموزه های دینی و انقلابی در جامعه است.

وی با بیان اینکه مبلغ باید به دنبال امیدآفرینی در جامعه باشد، اظهارکرد: مبلغان باید با اخلاص و سعه صدر در راستای گسترش اخلاق قرآنی در جامعه همت خود را به کار گیرند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد بیان کرد: تبلیغ مستمر، منسجم و هدفمند مبلغان امری مهم برای نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات