۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۷۵۶۲۰۰

انتقاد مبلغ امین از عدم همکاری ارگان های فرهنگی در اجرای طرح + فیلم

انتقاد مبلغ امین از عدم همکاری ارگان های فرهنگی در اجرای طرح + فیلم
حجت‌الاسلام فاطمی نژاد با انتقاد از عدم نقش آفرینی برخی از ارگان ها در اجرا و تقویت طرح امین تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف طرح تربیتی امین نیاز به همکاری ارگان های مختلف داریم؛ اما متاسفانه خبری از برخی از ارگان ها نمی بینیم.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالله فاطمی نژاد نماینده ناحیه چهار طرح امین در آموزش و پرورش استان قم در نشست «بررسی ابعاد مختلف طرح امین و راهکارهای بهبود آن برای آینده» که به همت خبرگزاری رسا در سالن شهید دهقانی این خبرگزاری حوزوی برگزار شد، با اشاره به موفق بودن طرح امین اظهار داشت: این طرح از جمله طرح های بسیار موفق حوزه های علمیه است و آثار این طرح در جامعه روز به روز نمایان است.

وی مبلغان طرح امین را محل رجوع نه تنها دانش آموزان؛ بلکه معلمان، مدیران و والدین دانست و افزود: رضایت مسئولان مدارس و آموزش و پرورش از مبلغان امین بسیار محسوس است و مدارس مختلفی خواستار حضور 1 یا 2 مبلغ امین در مدارس هستند و همیشه این احساس نیاز وجو دارد.

نماینده ناحیه چهار طرح امین در آموزش و پرورش استان قم بیان داشت: مدارسی که دارای مبلغ امین هستند با مدارسی که مبلغ امین ندارند، از لحاظ آسیب های اجتماعی، بسیار متفاوت از همدیگر هستند و این نشان از اهمیت حضور طلاب امین در مدارس است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب امین با توانمندی های مختلف و توجه مسئولان طرح بر این ضرورت بیان داشت: برای توانمندسازی مبلغان امین دوره های بسیار خوبی برگزار می شود و الحمدلله در راستای تقویت و توانمندی طلاب امین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی شود.

حجت‌الاسلام فاطمی نژاد با انتقاد از عدم حضور و نقش آفرینی برخی از ارگان ها در اجرا و تقویت طرح امین تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف طرح تربیتی امین نیاز به همکاری و همیاری ارگان های مختلف داریم تا برای موفقیت این طرح و اجرای شاخصه های آن گام بردارند؛ اما متاسفانه خبری از برخی از ارگان ها نمی بینیم.

نماینده ناحیه چهار طرح امین در آموزش و پرورش استان قم با اشاره به هجمه های دشمنان بر طرح امین اظهار داشت: هجمه های دشمنان بر طرح امین نشان از نقطه قوت طرح امین بوده و بهترین دلیل و معیار برای موفق بودن این طرح در کشور است.

حجت الاسلام فاطمی نژاد با اشاره به تاثیر ارتباط چهره به چهره در افراد بیان داشت: تبلیغ چهره به چهره مبلغان امین با دانش آموزان در مدارس، سبب شده تا بسیاری از مشکلات دانش آموزان حل شده و به شبهات ذهنی و روحی آنان پاسخ داده می شود.

وی افزود: مانوس بودن مبلغان امین با دانش آموزان سبب شده تا آنان مشکلات خود را که با پدر و مادر خود نیز در میان نگذاشته اند، در میان گذاشته و درصدد رفع مشکل خود برآیند.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات