۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۵۵۶۴۷
استاندار اصفهان:

عملیات وعده صادق نشانه اقتدار نظامی ایران در برابر همینه پوشالی اسرائیل بود

عملیات وعده صادق نشانه اقتدار نظامی ایران در برابر همینه پوشالی اسرائیل بود
اصفهان – مرتضوی گفت: عملیات شجاعانه وعده صادق ازسوی جمهوری اسلامی ایران نشانه اقتدار نظامی ایران در برابر ابهت و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری ویژه کاشان و تکریم فرماندار سابق کاشان در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد، گفت: دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران با فرمانداران تعامل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان نقش موثری در ادوار گذشته از جمله نهضت حضرت امام خمینی (ره) داشته است افزود: ۲۷ شهید کاشانی در دوران نهضت امام خمینی (ره) گواه بر این ادعا است.

به گفته وی این پیشنیه تاریخی شهرستان کاشان در تمامی حوزه‌ها اعم از علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها به یکدیگر گره خورده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: با نگاه به آمار‌های مختلف در همه حوزه ها، شهرستان کاشان جزء رتبه‌های برتر استانی است از این رو شهرستان کاشان در کنار شهرستان اصفهان ظرفیت بی‌بدیلی دارد.

مرتضوی شهرستان کاشان را در استان اصفهان دارای جایگاه جایگاه ویژه‌ای دانست و گفت: شهرستان کاشان در استان اصفهان تنها شهرستانی است که نرخ بیکاری ۷.۲ را دارد، ضمن اینکه کاشان در حوزه‌های دیگر نیز جزء رتبه‌های برتر است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان در حوزه مشارکت و نرخ بیکاری، گوی سبقت را از دیگر شهرستان‌ها ربوده است، گفت: کاشان در حوزه بهداشت و درمان  در استان اصفهان سرآمد است و این استان خدمات ارائه شده را تنها محدود به منطقه خود نکرده و استان‌های همجوار نیز از برخی خدمات از جمله خدمات درمانی را از استان اصفهان دریافت می‌کنند.

استاندار اصفهان در ادامه با تأکید برحفظ جایگاه فرمانداران، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی باید با فرمانداران تعامل کنند.

وی ادامه داد: انتظار می رود همه دستگاه‌ها با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا مسیر برنامه‌ریزی شده از سوی فرماندار بدون حاشیه انجام شود، چرا که تحقق این مهم در پیشرفت منطقه موثر است و هیچکس اجازه ندارد حرمت جایگاه فرمانداری را خدشه دار کند و پیگیری شده است تا با حواشی صورت گرفته در سطح استان برخورد شود.

استاندار اصفهان همچنین محمدی فشارکی سرپرست جدید فرمانداری ویژه کاشان را یکی از فرماندار‌ان توانمند استان اصفهان دانست و افزود: از فرماندار جدید شهرستان کاشان انتظار می‌رود در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.

مرتضوی همچنین ابراز امیدواری کرد فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان رقم زده شود و مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان که همطراز با مصوبات ستاد استانی است هرچه زود محقق شود.

استاندار اصفهان در ادامه از اجرای عملیات وعده صادق به عنوان یک اتفاق متفاوت در جهان نام برد و افزود: عملیات وعده صادق در نوع خود یک عملیات نظامی بی نظیری از سوی جمهوری اسلامی ایران بود که دنیا را به در بهت و حیرت فرو برد. 

وی افزود: بعد از گذشت ۶ ماه از رفتار‌های جنایتکارانه رژیم خبیث صهیونیستی نسبت درغزه و فلسطین و به وجود آوردن شرایط خاص و کشتارمردان و زنان و کودکان بی‌گناه شرایطی را رقم زدند که باید پاسخی دریافت می‌کردند.

به گفته وی عملیات شجاعانه وعده صادق از سوی جمهوری اسلامی ایران نشانه اقتدار نظامی ایران در برابر ابهت و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بود.

مرتضوی با اشاره به اینکه امپراتوری رسانه‌ای دشمن خیلی تلاش کرد تا با وارونه جلوه دادن حوادث خود را از جنایات تبرئه کند، اظهار داشت: دشمن سعی کرد با حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران در سوریه معادلات را به نحو دیگری معنا کند و سمت و سوی تمرکز جهانیان را تعییر دهد، اما وعده صادق جایگاه ترسیم شده رژیم صهیونیستی و اذناب آنها را در دنیا بر هم زد.

استاندار اصفهان همچنین با بیان اینکه طی ۷۰ سال گذشته ایران مستقیما به رژیم صهیونیستی حمله نکرده بود، یادآور شد: یکی از دستاورد‌های وعده صادق بر هم زدن معادلات جهانی بود که برخی کشور‌ها تلاش کردند با حمایت از رژیم صهیونیستی عدم توان مقابله با این رژیم را تداعی کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات