۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۵۵۵۶۵

پیام تسلیت مجمع نمایندگان طلاب درپی درگذشت روحانی جهادی

پیام تسلیت مجمع نمایندگان طلاب درپی درگذشت روحانی جهادی
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه با صدور پیام تسلیتی درگذشت جهادگر انقلابی حجت الاسلام حاجی حسینلو و همسر و فرزندانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه با صدور پیام تسلیتی درگذشت جهادگر انقلابی حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو و همسر و فرزندانش را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ اَلْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اَللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلاً

خبر درگذشت جهادگر انقلابی مرحوم مغفور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حاجی حسینلو ، همسر  و دو نوگل عزیزش دلها را متاثر و خاطره ها را محزون نمود. 

این روحانی خستگی ناپذیر که بر اثر تصادف از برگشت سفر تبلیغی دچار حادثه شد، عمر خویش را به تعلیم و تهذیب و خدمت به مناطق محروم سپری نمود و از مردان میدان در تبلیغ و نمونه مردم داری و مثال زدنی اخلاق و آداب اسلامی بود. 

مجمع نمایندگان طلاب، تسلیت و تعزیت  خود را بسبب فقدان این سرباز مکتب امام صادق علیه السلام به محضر همه حوزویان و دوستان و آشنایان این عالم وارسته بویژه طلاب و علمای بزرگوار آذربایجان غربی اعلام نموده و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسئلت می نماییم. 

ارسال نظرات