۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۵۵۴۶۰

پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند

پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پاسداری یک افتخار است گفت: پاسداران ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک کار خدایی بود که با رهبری پیامبرگونه امام(ره) به نتیجه رسید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پایگاه دفاع از اسلام است. 

وی با بیان اینکه امام (ره) به پیروزی انقلاب و نهضت مردم ایمان داشتند، افزود: در دوره پهلوی بسیاری از انسان‌های مفید و تأثیرگذار در میان مردم را به شهادت می‌رساندند و امام (ره) نیز در تبعید بود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیا متعجب از عملیات وعده صادق نیروهای نظامی ماست، چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت گانه پدافند دشمن گذشت. 

عبادی افزود: انقلاب اسلامی در زمانه‌ای به پیروزی رسید که دو جبهه شرق و غرب علیرغم اختلافات چون دو بال یک قیچی برای نابودی اسلام تلاش می‌کردند. 

وی ادامه داد: لیبرال دموکراسی و کمونیست، عزم برای نابودی دین داشتند، ولی در همان زمان یک انقلاب با نام اسلام به پیروزی رسید در آن زمان شکنجه گاه‌ها فعال بود.

امام جمعه بیرجند گفت: پاسداری یک افتخار است و پاسدار ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: ما نیروی نظامی جدا نداریم، بلکه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و … همه در راستای دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کنند. 

ارسال نظرات