۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۷۵۴۹۱۸
آیت الله کعبی در گفت وگو با خبرگزاری رسا مطرح کرد؛

حمایت مراجع، علما و حوزویان از پاسخ مقتدرانه سپاه به رژیم صهیونیستی/ اسرائیل حماقت کند پاسخ محکم تری دریافت خواهد کرد

حمایت مراجع، علما و حوزویان از پاسخ مقتدرانه سپاه به رژیم  صهیونیستی/ اسرائیل حماقت کند پاسخ محکم تری دریافت خواهد کرد
عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اعلام حمایت مراجع، علما و عموم حوزویان از پاسخ و عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز صهیونیستی، تاکید کرد که اگر این رژیم بخواهد مرتکب حماقتی دیگر شود پاسخی به مراتب محکم تر دریافت خواهد کرد.

آیت الله عباس کعبی در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، عملیات مهم و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی را تبریک گفت و تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز با غرش موشک های انبوه و مقتدر سپاه لطف خدا و نقطه عطف تاریخی در انقلاب اسلامی است که باید اسم آن را انقلاب موشکی به سمت بسترسازی برای آزاد سازی و مرگ تدریجی صهیونیسم بگذاریم.

وی تاکید کرد: با این تنبیه متجاوز علاوه بر پاسخ به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اقتدار منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حد قدرت تثبیت شده بین المللی ظهور و بروز کرد به گونه ای که آمریکایی ها از عملیات تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اظهار پشیمانی کردند و گفتند اسرائیلی ها خطای راهبردی داشتند، بلکه راهبرد نداشتند و احساساتی عمل کرده و به عواقب این تجاوز آشکار توجه نکرده بودند.

عملیات طوفان الاقصی تکمیل شد

وی دشمنان را در مقابل اقتدار ایران ناتوان ارزیابی و تاکید کرد: بعد از غرش موشک ها رژیم و آمریکا نمی توانند عکس  العمل در خوری داشته باشند و جنبه بازدارندگی تنبیه متجاوز خیره کننده و توام با برکات بسیار فراوانی خواهد بود به گونه ای که باید بگوییم این تنبیه متجاوز عملیات طوفان الاقصی مقاومت را تکمیل و بستری را برای طوفان الاقصی های بعدی فراهم کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نکته بعدی قابل ذکر در این ماجر این است که تنبیه متجاوز با قاطعیت، شجاعت، مجاهدانه و با نگاه راهبردی و ملاحظه همه جوانب امر در نظر گرفته شده است؛ به گونه ای که اگر رژیم صهیوینستی و آمریکا و همپیمانان شان بخواهند مرتکب حماقتی شوند جواب های محکم تری دریافت خواهند کرد.

اگر روزانه هم موشک شلیک کنیم به اندازه سالیان متمادی تولید کرده ایم

وی به دیگر جنبه ها و ابعاد اقدام ترکیبی سپاه پاسداران علیه صهونیست های متجاوز اشاره کرد و بیان داشت: گنبد موهوم و پوشالی دفاعی رژیم صهیونیستی و توان این رژیم برای پیشگیری یا رهگیری به محک غرش موشک ها و پهپاد برآمد و شکست خوردند و توان دفاعی رژیم درهم ریخت و آنها شکست سختی را متحمل شدند.

آیت الله کعبی تاکید کرد: نکته دیگر این عملیات این بود که تاکنون موشک های قدرت مند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش ها و نه در یک میدان واقعی نظامی بکار برده می شد، اما الان پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و این یک آزمایش عملیاتی و میدانی بود که موشک های جمهوری اسلامی دقیق و خوب عمل کردند.

 وی تصریح کرد: ما مثل این موشک ها حتی اگر روزانه بخواهیم شلیک کنیم به اندازه سالیان متمادی تولید کرده ایم و این باعث ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن صهیونیستی شده است.

آیت الله کعبی بیان داشت: این عملیات از سویی موجی از شعف و شادی و شکر الهی و پاسخ مثبت افکار عمومی ایران و مقاومت و کشورهای منطقه و بلکه همه کشورهای اسلامی و آزادگان جهان را به دنبال داشت.

اضطراب و وحشت طومار دولت شیطانی نتانیاهو را درهم خواهد پیچید

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر این نکته که امروز رژیم و آمریکا منزوی تر از همیشه بوده و به بن بست رسیده اند و قطعا به جز پایان تجاوز به غزه و پذیرش شکست راهی ندارند، تاکید کرد: اگر صهیونیست ها بخواهند به تجاوز خود ادامه بدهند مسیر نابودی خود را همواره و تسریع خواهند کرد لذا امروز اضطراب و نگرانی و وحشت در اردوگاه صهونیست ها حاکم شده است و این اضطراب و وحشت و نگرانی طومار دولت شیطانی نتانیاهو را درهم خواهد پیچید.

قدردانی و حمایت مراجع، علما و حوزویان از عملیات غرور انگیز سپاه 

عضو جامعه مدرسین در بخش دیگری از گفت وگوی خود با خبرگزاری رسا ضمن اعلام حمایت علما، مراجع و عموم حوزویان از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حوزه و روحانیت و مراجع تقلید جامعه مدرسین، شورای عالی، مرکز مدیریت، اساتید، مجمع نمایندگان طلاب، المصطفی و همه حوزویان از همان لحظات اول که این مطلب را دنبال می کردند همه خدای متعال را بابت این عملیات سپاس می گویند و تشکر ویژه ای از شورای عالی امنیت و ستاد کل نیروهای مسلح و هم رزمندگان مقتدر هوافضای سپاه پاسداران و سردار حاجی زاده و همکاران شان و رزمندگان و مجاهدان دارند دعاگوی همه این عزیزان هستیم و به آنها خدا قوت می گوییم؛ قطعا با این عملیات روح شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید زاهدی و دیگر شهدای قدس و مقاومت شاد شد.

حسین عجمی
ارسال نظرات