۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۷۵۴۸۱۱

تسلیت رئیس جمهور و فرمانده سپاه به هنیه

تسلیت رئیس جمهور و فرمانده سپاه به هنیه
آیت الله رئیسی رییس جمهور و سردا سلامی فرمانده سپاه با صدور پیام های جداگانه شهادت فرزندان اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت شش تن از فرزندان و خانواده اسماعیل هنیه، پیام تسلیتی برای او ارسال کرد.

متن پیام به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام جنون آمیز رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به اردوگاه الشاطی که منجر به شهادت سه تن از فرزندان گرانقدر جنابعالی به همراه سه فرزند دلبند و بی گناه آنان شد، عمیقا موجب تاثر خاطر اینجانب و احاد ملت ایران شد.

اینجانب با کمال تاسف، این مصیبت را به جنابعالی، خانواده محترم و مجاهدان جبهه مقاومت تسلیت عرض می کنم.

سرلشکر سلامی خطاب به هنیه: حامیان رژیم گرگ‌صفت نمی‌توانند این موجود پلید را سرپا نگه‌دارند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پیامی به اسماعیل هنیه تسلیت گفت. در بخش هایی از پیام سردار سلامی آمده است:

برادر مجاهد اسماعیل هنیه، شهادت مظلومانۀ ۳ فرزندتان «حازم، امیر و محمداسماعیل هنیه» و نیز ۳ تن از نوه‌هایتان در حملۀ هوایی رژیم صهیونیستی به خودروی غیرنظامی حامل آنان که ترجمان شکست دشمن برابر صبر و مقاومت مردم مقاوم و تاریخ‌ساز غزه و فلسطین قهرمان است را تبریک و تسلیت می‌گویم.

این دردها و خون‌ها، آینده و آزادی ملت و مسئله فلسطین و امت اسلام را می‌سازد و بی‌شک باور و اراده‌ای که بر سر آرمان و عقیده استوار است و کوه‌ها را متلاشی می‌کند، تحت تاثیر این جنایات خدشه‌دار نخواهد شد.

به فضل الهی، ثبات قدم و عزت شکست‌ناپذیر حماس و غزه با پشتیبانی جبهه مقتدر مقاومت اسلامی منطقه، باشکوه و عظمت خیره‌کننده به مبارزه و مقابلۀ سرنوشت‌ساز با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهد.

حامیان رژیم گرگ‌صفت و اشغالگر نیز نخواهند توانست این موجود پلید، محتضر و رو به اضمحلال را احیا و برای تداوم وحشی‌گری و ارتکاب جنایات جنون‌آمیز سرپا نگه‌دارند.

ارسال نظرات