۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۷۵۴۷۵۶

جزئیات اقامه نماز عید فطر در همدان اعلام شد

جزئیات اقامه نماز عید فطر در همدان اعلام شد
مسئول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر همدان، گفت: نماز عید سعید فطر امسال به امامت آیت‌الله شعبانی در حسینیه امام همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام علی رسولی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی روز چهارشنبه در استان شاهد بارش باران خواهیم بود؛ از همین رو تصمیم بر این شد که نماز عید سعید فطر در حسینیه امام برگزار شود. 

وی عنوان کرد: نماز عید سعید فطر امسال در شهر همدان توسط آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و در سراسر استان به اقامت ائمه جمعه برگزار می‌شود. 

مسئول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر همدان، گفت: روز چهارشنبه راس ساعت شش صبح درهای حسینیه امام باز می‌شود و نمازگزاران گرامی می‌توانند وارد حسینیه شوند؛ نماز نیز راس ساعت شش و نیم اقامه خواهد شد. 

وی افزود: در ابتدای مراسم ادعیه مربوط به عید سعید فطر قرائت می‌شود، سپس گروه‌های سرود به اجرا خواهند پرداخت و در نهایت برنامه با اقامه نماز و خطبه کوتاه امام جماعت به پایان می‌رسد. 

رسولی، متذکر شد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم حتما سجاده و مهر همراه داشته باشند، چرا که ظرفیت و اقلام حسینیه امام محدود است و پاسخگوی همه عزیزان نیست.

وی ادامه داد: به دلیل کثرت جمعیت شرکت‌کنندگان در نماز، نمازگزاران عزیز سعی کنند وسایل نقلیه را در فاصله یک تا دو کیلومتری حسینیه پارک کنند، هم کمی پیاده‌روی صبحگاهی باعث نشاط می‌شود و هم از بروز ترافیک جلوگیری می‌شود. 

مسئول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر همدان، گفت: در هماهنگی‌های صورت پذیرفته، استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس) برای برگشت همشهریان رایگان است، البته در تلاشیم که در مسیر رفت نیز این اتفاق بیفتد.

ارسال نظرات