۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۷۵۴۲۳۵
زیاد نخاله در تهران:

ما پیروز خواهیم شد/ پایداری ملت فلسطین الگویی برای همه ملت‌های جهان خواهد بود

ما پیروز خواهیم شد/ پایداری ملت فلسطین الگویی برای همه ملت‌های جهان خواهد بود
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین گفت: ما پیروز خواهیم شد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در تهران حضور دارد، بعدازظهر امروز (شنبه) ۱۱ فروردین ماه در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال امیرعبداللهیان قرار گرفت و پس از آن با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
وی در پایان این دیدار در نشستی خبری با بیان اینکه ایران همواره در کنار ملت فلسطین ایستاده است و طی ماه‌های گذشته نقش مهمی داشته و در کنار مقاومت فلسطین ایستاده و این برای ما موضوع عجیبی نبود، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، جمهوری اسلامی ایران همواره از مردم فلسطین و مقاومت این ملت حمایت می‌کند و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست.نخاله ادامه داد: ایران بهای این مسأله را نیز پرداخت کرده از جمله تحریم‌هایی که علیه آن اعمال شده است.
 
نخاله بیان کرد: در سال‌های گذشته جمهوری اسلامی ایران پشتیبان و حامی ملت فلسطین بوده است. ایران در همه سطوح سیاسی، نظامی و امنیتی از ملت فلسطین حمایت کرده است.
 
دبیرکل جهاد اسلامی افزود: از ایران و ملت ایران که همواره در کنار عدالت و ملت مظلوم ایران می ‌ایستد و از مردم ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم. نخاله بیان کرد: ما پیروز خواهیم شد و پایداری ملت فلسطین الگویی برای همه ملت‌های جهان خواهد بود و در پایان نبرد طوفان الاقصی پیروزمندانه با شما دیدار می‌کنم.
ارسال نظرات