۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۵۳۲۵۱
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی:

شورای عالی حوزه به عرصه سیاستگذاری «تبلیغ» ورود کند/افزایش اقبال طلاب به تبلیغ در ماه رمضان

شورای عالی حوزه به عرصه سیاستگذاری «تبلیغ» ورود کند/افزایش اقبال طلاب به تبلیغ در ماه رمضان
حجت الاسلام مرادی با اشاره به اقبال طلاب به تبلیغ در ماه رمضان نسبت به سال گذشته از ضرورت ریل گذاری برای عرصه تبلیغ سخن گفت و اظهار داشت: اگر سیاستگذاری صورت نگیرد، نشاط ایجاد شده در طلاب خاموش می شود.
حجت الاسلام حسن مرادی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و مبلغ جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پاسخ به تغییرات ایجاد شده در حوزه علمیه در خصوص در اولویت قرار گرفتن تبلیغ اظهار داشت: تلاش های خوب و جلسات زیادی از سوی مسؤولین ذی ربط و شخص آیت الله اعرافی انجام شده اما خروجی آن هنوز احساس نمی شود.
 
وی در ادامه با اشاره به از لزوم ورود شورای عالی حوزه های علمیه به عنوان نهاد سیاستگذار، در سیاستگذاری عرصه تبلیغ، تصریح کرد: باید کار کارشناسی صورت گیرد و نتایج آن به بزرگان ارائه شود و سپس از سوی شورای عالی ابلاغ شود زیرا گاه بزرگان رهنمودهایی دارند که قابل اجرا نیست از این رو ضروری است که قبل از هر اقدامی باید یک طرح قابل اجرا چیده شود.
 
این مبلغ جهادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از طلاب و نیروهای فرهنگی خواسته اند که آتش به اختیار عمل کنند، بیان داشت: اصل این است که سیاستگذاری صحیح برای رشد تبلیغ صورت گیرد.
 
وی در پایان از لزوم بکارگیری تمامی تلاش توسط مبلغان سخن گفت و تأکید کرد: در گروه تبلیغی ما مراجعات بیشتری برای اعزام در ماه رمضان نسبت به سال گذشته بوده است و این نشان می دهد که در بدنه حوزه تحرکی ایجاد شده است. اگر برای انگیزه های ایجاد شده در خصوص تبلیغ و امر تبلیغ ریل گذاری نگیرد، این شور و نشاط خاموش می شود.
ارسال نظرات