۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۵۲۵۱۰

۵۰۸ سربازرس انتخابات در استان تهران بر انتخابات نظارت می‌کنند

۵۰۸ سربازرس انتخابات در استان تهران بر انتخابات نظارت می‌کنند
استان تهران در مجموع ۵۰۸ سربازرس انتخابات دارد که از فرهنگیان هستند و به صورت برخط بر نحوه برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند نظارت می‌کنند.
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: همایش سربازرسان با رویکرد نظارت برخط دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سالن ولایت این اداره کل برگزار شد.
وی گفت: استان تهران در مجموع ۵۰۸ سربازرس انتخابات دارد که از فرهنگیان هستند و به صورت برخط بر نحوه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نظارت می‌کنند. بهرامی افزود: در این همایش حاضرین حول محور مواردی از قبیل آموزش اپلیکیشن انتخابات، آشنایی با تخلفات انتخاباتی و پیشگیری از آن، شرح وظایف و ماموریت بازرسان، صیانت از حقوق شهروندی(مردم و کاندیداها)، ایجاد آرامش در تمامی مراحل انتخابات و غیره به گفت‌و‌گو کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در روند برگزاری انتخابات را می توانند با شماره تماس ۴۵۵۰۰ به مسؤولان مربوطه اعلام کنند.
ارسال نظرات