۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۵۱۷۲۶

با ایجاد بخش ویژه کودک و نوجوان؛/میزبانی نمایشگاه رسانه‌های ایران و حضور مدارس در گردهمایی چهار روزه

با ایجاد بخش ویژه کودک و نوجوان؛/میزبانی نمایشگاه رسانه‌های ایران و حضور مدارس در گردهمایی چهار روزه
بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با ایجاد بخش کودک و نوجوان فرصت مناسبی برای حضور دانش‌آموزان فراهم کرده تا ضمن با آشنایی با تولیدات رسانه‌ای؛ مهارت‌های تولید محتوا را بیاموزند.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در این دوره از نمایشگاه با بخش ویژه کودک و نوجوان فرصت مناسب تعاملی و آموزشی برای مخاطبان و کودک و نوجوان و والدین و مسئولان آموزشی از مدارس فراهم شده تا ضمن بازدید از بخش کودک و نوجوان با اصول سواد رسانه برای این گروه از جامعه آشنا شوند.

بخش ویژه کودک و نوجوان با برگزاری و تدارک بخش‌های ویژه آموزش تولیدات رسانه‌ای از جمله عکاسی، تصویربرداری، متحرک‌سازی و ساخت پادکست را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است.

اجرای نمایش‌های خلاق ویژه کودکان از بخش‌های جذاب بخش کودک و نوجوان نمایشگاه است که در قالب نمایش مفاهیم رسانه‌ای را بهتر خواهند آموخت و در کنار آن در بخش رویداد والدین می‌توانند با اصول استانداردهای مرتبط با رسانه‌ای دیداری و شنیداری کودک از جمله فیلم، کتاب و ... آشنا شوند.

بخش کودک و نوجوان نمایشگاه فرصت مناسبی است تا متولیان فرهنگی مدارس دانش‌آموزان را برای بازدید به این بخش بیاورند و در راستای شکل‌گیری ایده‌ها و آموزش‌های رسانه‌ای فرصت تولیدات خلاق دانش‌آموزان در مدارس را پس از نمایشگاه نیز فراهم کرده و توسعه دهند.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۹ بهمن لغایت دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

ارسال نظرات