۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۵۰۲۹۹
در راستای مهارت افزایی معاونان آموزش صورت گرفت؛

برگزاری اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه فارس + تصاویر

برگزاری اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه فارس + تصاویر
اجلاسیه معاونین آموزش مدارس علمیه فارس با حضور حجت الاسلام عبدالرضا محمودی در راستای مهارت افزایی معاونان آموزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، اجلاسیه معاونین آموزش مدارس علمیه فارس با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه این استان در سالن جلسات امام خمینی(ره) حوزه فارس برگزار گردید.

مدیر حوزه فارس در این نشست گفت: معاونت آموزش نقطه صقل در مدارس علمیه و دارای جایگاه بسیار با اهمیت و استراتژیک در حوزه است در نتیجه باید نسبت به توانمند سازی این معاونت اهتمام لازم وجود داشته باشد.

وی با اشاره به نقش مهم حوزه علمیه در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: حوزه علمیه خواستگاه انقلاب شکوهمند اسلامی بود و همه آرمان های این نهضت از حوزه برخاست و شاهد هستیم که در تمامی صحنه های انقلاب حوزه طلایه داری کرده است و تا بذل جان و ایثار و شهادت پایداری کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی اظهار داشت: کسانی که در حوزه علمیه به طلاب خدمت می کنند باید بدانند که میراث دار سلف صالح هستند و در شرایطی که دشمنان اسلام پیچیده تر و با تمام توان به ما حمله می کنند ما باید به عنوان خانواده حوزه اتحاد و انسجام خود را برای مقابله با توطئه های آنان حفظ نمائیم .

وی تاکید کرد: یکی از مباحث مهم در پرورش طلاب ، نهادینه سازی نظم و انضباط از طریق الگوسازی مناسب است و باید نسبت به وظیفه ای که در مقابل طلاب داریم متعهد باشیم تا بتوانیم این راه را محکم ادامه دهیم.

برگزاری اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه فارس+تصاویربرگزاری اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه فارس+تصاویربرگزاری اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه فارس+تصاویربرگزاری اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه فارس+تصاویربرگزاری اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه فارس+تصاویربرگزاری اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه فارس+تصاویر

ارسال نظرات