۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۴۹۴۲۱
مدیر حوزه علمیه فارس خبر داد؛

برنامه های تشویقی حوزه علمیه فارس برای طلاب ممتاز آموزشی و پژوهشی

برنامه های تشویقی حوزه علمیه فارس برای طلاب ممتاز آموزشی و پژوهشی
نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونان، کارشناسان و کارکنان مدیریت حوزه این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین، کارشناسان و کارکنان مدیریت حوزه استان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه فارس حیا را  یکی از صفات مومنین برشمرد و گفت: کسی که صاحب حیا باشد بنده خوب خدا خواهد بود چراکه نسبت تساوی بین حیا و دین برقرار است و کسی که حیا داشته باشد معصیت نمی کند و موجب بازداری از گناهان می شود.

وی بردباری را یکی دیگر از صفات مومنین دانست و اظهارداشت: استقامت به معنای صبر برای رسیدن از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است و ما در زندگی فردی و اجتماعی نیازمند به حلم و بردباری هستیم چراکه بسیاری از ناکامی ها به خاطر عدم حلم و بردباری و تحمل سختی های مسیر ایجاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیریت حوزه علمیه را اتاق فکر حوزه قلمداد کرد و تاکید کرد: ما در حوزه علمیه یک خانواده هستیم و برای حرکت خانواده محور حوزه باید تلاش کنیم و با استفاده از ظرفیت های داخلی می توانیم شاهد رشد و تعالی حوزه در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری باشیم.

وی از برنامه های تشویقی حوزه برای ممتازین خبر داد و گفت: مطابق با شریعت اسلام تشویق یکی از راه های تربیت و ایجاد انگیزه است، از این رو ممتازین در زمینه های آموزشی و پژوهشی مورد تقدیر قرار گرفته و به عنوان برترین ها معرفی می گردند تا برای سایر طلاب نیز ایجاد الگو و انگیزه سازی صورت گیرد.

در پایان جلسه مدیر حوزه استان ضمن استماع دغدغه های کارشناسان و کارکنان، پاسخگوی سوالات آنان بود.

ارسال نظرات