۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۴۸۵۳۲
در پنجاه و چهارمین جلسه شورای معاونان حوزه فارس مطرح شد؛

از ضرورت تببین یوم الله ۹ دی تا برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی طلاب

از ضرورت تببین یوم الله ۹ دی تا برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی طلاب
پنجاه و چهارمین جلسه شورای معاونین حوزه علمیه فارس با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه استان در سالن جلسات امام خمینی(ره) این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، پنجاه و چهارمین جلسه شورای معاونین حوزه علمیه فارس با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه استان در سالن جلسات امام خمینی(ره) این مرکز برگزار گردید.

مدیر حوزه علمیه فارس در این جلسه با اشاره به یوم الله 9 دی گفت: حماسه ای که مردم در یوم الله 9 دی خلق کردند موجب شد به عنوان روز بصیرت مطرح شود و توطئه دشمن برای ایجاد فتنه و به چالش کشیدن انقلاب اسلامی خنثی گردد.

وی افزود: ابعاد و عظمت این روز باید به درستی تبیین شود چراکه حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی یوم الله 9 دی موجب ناامیدی دشمنان و معاندین خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت علامه مصباح یزدی در شیراز گفت: این عالم بزرگوار از شخصیت های شاخص حوزه و الگویی ارزشمند برای طلاب عزیز می باشند و در چنین همایش هایی باید ابعاد علمی و شخصیتی این عالم جلیل القدر مورد تبیین و بهره برداری قرار گیرد.

لازم به ذکر است، در این جلسه پیرامون برگزاری کارگاه های مهارت افزایی مدیران ، معاونین و طلاب مدارس علمیه، فراهم سازی حضور گسترده طلاب در نماز جمعه ، بهره مندی بهتر طلاب از دروس اخلاق بزرگان حوزه تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال نظرات