۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۴۸۵۷۰
مدیر حوزه علمیه فارس تاکید کرد؛

ضرورت تبیین ابعاد یوم الله ۹ دی برای مقابله با توطئه‌های دشمن

ضرورت تبیین ابعاد یوم الله ۹ دی برای مقابله با توطئه‌های دشمن
حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس به مناسبت بزرگداشت یوم الله ۹ دی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس به مناسبت بزرگداشت یوم الله 9 دی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند.« مقام معظم رهبری» 08/10/1389

نهم دی ماه یادآور حماسه پرشکوه ملت عظیم الشان و انقلابی ایران اسلامی و خیزش خودجوش امت حزب الله در مقابله با توطئه دشمن برای ایجاد فتنه و به چالش کشیدن انقلاب اسلامی بود و از این رو مردم ولایتمدار استان فارس با حضور همیشگی خود در صحنه های انقلاب اسلامی موجب خنثی سازی نقشه های شوم آنان گردیدند.

تبیین ابعاد و زوایای یوم الله 9 دی و بزگداشت آن از ضروریات امروز است چراکه دشمنان قسم خورده انقلاب شکوهمند اسلامی از هر فرصتی برای نا امید کردن مردم و ضربه به میهن اسلامی استفاده می کنند و بهترین راه مقابله با فتنه انگیزی ها و دسیسه های معاندین ، جهاد تبیین و بصیرت افزایی آحاد مردم است.

بدینوسیله ضمن بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه ، از عموم مردم بصیر ، آگاه و زمان شناس ونیز روحانیون و طلاب گرامی استان فارس برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جمعه 8 دیماه 1402 دعوت به عمل می آید.

عبد الرضا محمودی

مدیر حوزه علمیه فارس

ارسال نظرات