۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۴۹۹۹۳
سردار ملکی:

مشارکت حداکثری در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

مشارکت حداکثری در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است
اصفهان- رئیس هیات امنای موکب علی ابن باقر (ع) کاشان با اشاره به اینکه امام حسین (ع) خیلی بخشنده است، گفت: در عین حال دستگاه امام حسین (ع) دارای حساب و کتاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار جواد ملکی جمعه شب در همایش خادمین موکب حضرت علی ابن باقر (ع) کاشان که در تالار فیض دانشگاه کاشان برگزار شد، سال جاری را برای موکب علی ابن باقر (ع) در کربلای معلی را همراه با مشکلات فراوان برای تهیه زمین جهت استقرار موکب، اما سالی با دستاورد زیاد دانست و اظهار داشت: برای اجاره زمین در کربلا بیش از یک ماه وقت و انرژی گرفت تا نزدیک‌ترین زمین به حرم برای استقرار موکب اجاره شد.

سردار ملکی از موکب علی ابن باقر(ع) در کربلا به عنوان بزرگترین موکب و به وسعت یک شهرک نام برد و گفت: در موکب علی ابن باقر (ع) کاشان چندین سرویس بهداشتی برای بانوان و آقایان، حمام، آشپزخانه، دکتر، داروخانه، کفاشی، آرایشگاه، حسینیه، چایخانه، لباسشوئی، خیاط خانه، نانوایی، آبسردکن، یخ ساز و دیگر امکانات رفاهی تدارک دیده شده بود و شبانه روز ۶ هزار نفر اسکان همراه با سه وعده غذا پذیرایی می‌شدند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه محبت امام حسین(ع) قابل احصا و محاسبه نیست، اظهار داشت: نماز جماعت اگر از ۱۰ نفر بیشتر شود چنانچه تمام دریا‌ها مرکب و جن و انس نویسنده شوند و تمام درختان دنیا مرکب شوند نمی‌تواند ثواب یک رکعت نماز جماعت با حضور بیش از ۱۰ نفر را بنویسند.

وی ادامه داد: خدمت به دستگاه امام حسین نیز ثواب اش کمتر از نماز جماعت نیست و اگرتمام دریا‌ها مرکب شود نمی‌تواند میزان ثواب عشق به امام حسین (ع) و عشق به اهل بیت (ع) را بنویسد.

سردار ملکی در ادامه به اهمیت لزوم در انتخابات تأکید کرد و انتخابات اسفند ماه امسال را حساس و مهم دانست و گفت: فارغ از اینکه به کسی می‌خواهند رای بدهند همه به حضور درانتخابات و حضور پای صندوق‌های آرا تشویق کنید.

به گفته وی امروز در برهه حساسی قرار داریم که مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رای در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است، همایش خادمین موکب حضرت علی ابن باقر (ع) کاشان جمعه شب با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، حجت الاسلام اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان و بیش از ۲۰۰ نفر ار خادمان موکب علی ابن باقر (ع) به همراه خانواده‌های آن‌ها در تالار علامه فیض دانشگاه کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات