۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۴۹۴۷۰

نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین محمودی با معاونان و کارشناسان حوزه فارس

نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین محمودی با معاونان و کارشناسان حوزه فارس
نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین، کارشناسان و کارکنان مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین، کارشناسان و کارکنان مدیریت حوزه استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیریت حوزه را اتاق فکر حوزه قلمداد کرد و تاکید کرد: ما در حوزه علمیه یک خانواده هستیم و برای حرکت خانواده محور حوزه باید تلاش کنیم و با استفاده از ظرفیت های داخلی می توانیم شاهد رشد و تعالی حوزه در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری باشیم.

در پایان جلسه مدیر حوزه استان ضمن استماع دغدغه های کارشناسان و کارکنان، پاسخگوی سوالات آنان بود.

نشست صمیمی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین و کارشناسان حوزه استان+ تصاویرنشست صمیمی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین و کارشناسان حوزه استان+ تصاویرنشست صمیمی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین و کارشناسان حوزه استان+ تصاویرنشست صمیمی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین و کارشناسان حوزه استان+ تصاویرنشست صمیمی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین و کارشناسان حوزه استان+ تصاویرنشست صمیمی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین و کارشناسان حوزه استان+ تصاویرنشست صمیمی مدیر حوزه علمیه فارس با معاونین و کارشناسان حوزه استان+ تصاویر

ارسال نظرات