۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۴۹۳۳۳
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در گفت‌وگو با رسا:

پاسخ مناسب به حادثه تروریستی کرمان، ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی است

پاسخ مناسب به حادثه تروریستی کرمان، ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری خون شهدای حادثه تروریستی کرمان را در ادامه خون اولیای الهی توصیف کرد و گفت: پاسخ مناسب و انتقام از خون زائران شهید سلیمانی ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اظهار تأسف از انفجار تروریستی کرمان این واقعه را تسلیت گفت و اظهار داشت: مردم عزیز ایران برای بزرگداشت سردار عزیزمان و گرامیداشت مقام شهدا حضور پیدا کردند که این امر بسیار جای تقدیر دارد اما دشمنان نظام که با اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی مخالف هستند نتوانستند ارادت مردم را به فداکاران و شخصیت های صاحب مکتب خود را ببینند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام می خواستند حضور مردم را در این مراسم کمرنگ کنند اما با وجود ایجاد دو انفجار گسترده و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از زائران، مردم به طور حیرت آوری پس از حادثه در گلزار شهدا حضور پیدا کردند و این امر نشان داد مردم ایران اسلامی برای گرامیداشت پیشتازان فداکار خود حاضر هستند جان خود را فدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی ادامه داد: از مسؤولان امنیتی سؤال کردم که آیا قصوری در حفظ امنیت وجود داشته است یا خیر؟ با پرس‌وجو و بررسی که کردم برای من مشخص شد با توجه به آنچه در توان و امکانات نیروهای امنیتی بوده برای تأمین امنیت مراسم سالگرد اقدامات لازم صورت گرفته البته ممکن است تأمین امنیت چنین مراسمی به امکانات بیشتری احتیاج داشته باشد از این رو درخواست دارم همه نیروهای امنیتی کشور برای چنین مراسم هایی سنجش دقیق تری داشته باشند تا دشمنان نتوانند از موقعیت مراسم های پرشکوه مردم سوء استفاده کنند و جان عزیزان ما را بگیرند.

وی با تأکید بر لزوم توسعه امکانات حفاظتی و استفاده از ظرفیت های مرکز کشور در تأمین امنیت مراسم سالگرد شهید سلیمانی، این مراسم را یک بزرگداشت دینی، ملی، انقلابی و متعلق به نظام توصیف کرد.

استاد حوزه علمیه کرمان در ادامه با بیان اینکه مراسم های ایام الله 22بهمن، 13 آبان و روز قدس جلوه ای از شکوه مردمی است، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی باید در نهایت شکوه، عظمت و امنیت برگزار شود؛ دشمنی که از مواجهه مستقیم واهمه دارد نباید بتواند ضربه بزند؛ البته در خصوص عزیزانی که در این مراسم جان خود را از دست دادند باید گفت این خون ها ادامه خون اولیای اسلام است ولی به هر حال حفظ امنیت مردم برای مسؤولین امر، وظیفه است.

وی در خصوص کیفیت پاسخ سخت به جنایتی که در کرمان رخ داد، اظهار داشت: پاسخ مناسب به خون این عزیزان صرفا کشتن چند تروریسم و از بین بردن سرشبکه های آن ها نیست زیرا اعتقاد دارم که انتقام این عزیزان ریشه‌کن کردن درخت خبیث رژیم غاصب صهیونیستی است. مبدأ این جنایت ها در اراضی اشغالی است و رژیم جعلی حاکم باید از ریشه خشکانده شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی از لزوم کوتاه شدن دست چپاول و تجاوز مستکبران بر سر منطقه غرب آسیا سخن گفت و اضافه کرد: لازم است که پای آمریکا بریده شود تا این منطقه از شر اشرار و جرثومه های خباثت و رذالت رهایی پیدا کند که این آرمان دور از دسترس نیست؛ یک گروه مجاهد در میان مردم مظلوم فلسطین توانسته رژیم صهیونیستی را به عجز برساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در مقابله با رژیم جعلی اسرائیل محافظه کاری نداشته است و به مقتضای حکمت با آن روبرو شده است؛ خط مقدم نبرد با صهیونیست ها فلسطینیان هستند که سایر کشورهای اسلامی باید به خود آمده و بدانند نفعی در بقاء رژیم صهیونیستی به آن ها نمی رسد؛ سران کشورهای مسلمان و ملل اسلامی باید بدانند صلاح دین، دنیا و کشورشان این است که کمک کنند تا رژیم غاصب ریشه کن شود.

ارسال نظرات