۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۴۸۳۴۰
امام جمعه الیگودرز:

وحدت حوزه و دانشگاه برای تحقق اهداف انقلاب ضروری است

وحدت حوزه و دانشگاه برای تحقق اهداف انقلاب ضروری است
حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه برای حرکت تحقق اهداف انقلاب ضروری است، گفت: با تقویت این وحدت باید در جهت توسعه و پیشرفت کشور گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز، در نشست هم اندیشی حوزویان و دانشگاهیان شهرستان الیگودرز که در مدرسه علمیه مهدیه این شهرستان برگزار شد، نام و یاد شهید مفتح را گرامی داشت و گفت: وحدت بین حوزه و دانشگاه بیش از هر زمان دیگری باید تقویت شود.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه از برکات وحدت حوزه و دانشگاه پیروزی انقلاب بود، افزود: امروز نیز این وحدت برای بقاء و استمرار انقلاب اسلامی لازم است.

وی ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته است و در سایه این وحدت موفقیت ها و پیشرفت هت، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، ایجاد جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی در منطقه و جهان نتیجه وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی با بیان اینکه در گام دوم جوانان حوزوی و دانشگاهی رسالت سنگینی بر دوش دارند، گفت: در سایه حفظ و تقویت وححدت بین این دو نهاد انقلابی باید در جهت تحقق اهداف انقلاب و حرکت در مسیر انقلاب گام برداشت.

حجت الاسلام سرلک ابراز امیدواری کرد که در سایه همفکری حوزه و دانشگاه نرم‌افزار تشکیل تمدن نوین اسلامی گسترش یابد و از این ظرفیت های عظیم برای حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه بهره مند شد.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: وحدت حوزه دانشگاه
ارسال نظرات