۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۴۸۲۸۶
مدیر حوزه علمیه فارس مطرح کرد؛

تعالی فرهنگی جامعه در سایه پیوند مردم و روحانیت

تعالی فرهنگی جامعه در سایه پیوند مردم و روحانیت
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: یکی از رسالت های حوزه علمیه تعالی فرهنگی جامعه است چرا که مسائل اجتماعی ،سیاسی و اقتصادی به فرهنگ پیوند می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در دیدار با امام جمعه و مسئولین شهرستان فراشبند گفت: یکی از رسالت های بسیار مهم حوزه علمیه تعالی فرهنگی جامعه است چرا که مسائل اجتماعی ،سیاسی و اقتصادی به فرهنگ پیوند می خورد و با ترسیم نقشه مهندسی برای هر شهر و اجرای درست و صحیح آن شاهد ناهنجاری ها نخواهیم بود.

وی افزود: وقتی سخن از فرهنگ سازی می شود یکی از مراکز بسیار با اهمیت نظام تعلیم و تربیت است و به لطف خداوند روحانیون و مبلغین ارتباط بسیار ارزشمندی با آموزش و پرورش دارند و در قالب طرح امین 2400 مبلغ خواهر و برادر در مدارس فارس فعالیت دارند.

مدیر حوزه فارس تاکید کرد: در سایه همکاری مسئولین با حوزه علمیه شاهد رشد و تعالی فرهنگی جامعه خواهیم بود چراکه جمهوری اسلامی ایران ام القرای جهان اسلام و خدمت به جمهوری اسلامی افتخار و سعادتی است که نصیب ما  شده است و مائده رحمتی است که باید از آن بهره مند شوید.

وی یادآور شد: با همکاری مردم مومن شهر فراشبند ساختمان این مدرسه علمیه بنا شده و این نشان از همت بالای مردم این شهر برای پویایی و رشد حوزه علمیه است و باید از این پیوند مردم و روحانیت برای تعالی حوزه استفاده نمود.

ارسال نظرات