۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۴۸۱۴۵
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد؛

استمرار خشم و خروش ملت ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین

استمرار خشم و خروش ملت ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین
حجت الاسلام محمودی با تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی ایران در تظاهرات و تجمعات میدانی از حماسه طوفان الاقصی تا کنون گفت: با توجه به حساسیت روزهایی که در آن به سر می بریم هرروز در استان‌ها تظاهرات حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل در میان بی تفاوتی مدعیان دروغین حقوق بشر لکه ننگی یگبر دامان بشریت شده که هرگز پاک نخواهد شد.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطر نشان کرد: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل باید به عنوان هلوکاست واقعی در منابع تاریخی و کتب درسی ثبت گردد تا نسل حاضر و آیندگان بیشتر به ماهیت پلید این سفاکان تاریخ پی ببرند.

حجت الاسلام محمودی با تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی ایران در تظاهرات و تجمعات میدانی از حماسه طوفان الاقصی تا کنون افزود: با توجه به حساسیت روزهایی که در آن به سر می بریم هرروز در استان‌ها تظاهرات حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل برگزار می گردد.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات ملت ایران امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در استان‌ های مرکزی و مازندران ، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه در استان‌ های همدان و زنجان ، جمعه ۱ دی ماه در استان‌ های قزوین و یزد و البرز تظاهرات جمعه های خشم بعد از اقامه نماز جمعه ؛ شنبه ۲ دی ماه در استان‌ های چهارمحال بختیاری و خراسان جنوبی ؛ یکشنبه ۳ دی ماه در استانهای گیلان و کرمان ، دوشنبه ۴ دی ماه در استان‌ های خوزستان و بوشهر ؛ سه شنبه ۵ دی ماه در استان‌ های اصفهان و گلستان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول از رسانه ها و فعالان فضای مجازی درخواست کرد با انعکاس مطلوب این حضور باشکوه این فریاد حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل و حامیان آمریکایی آنان را به گوش جهانیان برسانند.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات