۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۷۴۶۴۶۰
جمعی از منبری‌های شاخص هیأت‌های کشور در بیانیه ای؛

رژیم صهیونیستی دشمن انسانیت، اخلاق و امنیت است

رژیم صهیونیستی دشمن انسانیت، اخلاق و امنیت است
جمعی‌ از منبری‌های شاخص هیأت‌های کشور با اشاره به جنایت های ضد حقوق بشری اسرائیل در فلسطین، رژیم صهیونیستی را دشمن انسانیت، اخلاق و امنیت دانستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی‌از منبری‌های شاخص هیأت‌های کشور با موضوع حمایت‌ از مقاومت مردم فلسطین در آستانه ایام عزاداری ام‌المقاومة حضرت صدیقه‌ طاهره سلام‌الله‌علیها بیانیه صادر کردند.

متن بیانیه جمعی‌ از منبری‌های شاخص هیأت‌های کشور به شرح ذیل است:
باسمه‌تعالی 
انالله و انا الیه راجعون 
 
جناب آقای دکتر خالد القدومی 
نماینده محترم جنبش حماس در تهران
 
سلام‌علیکم
ضمن آرزوی توفیقات و نصرت الهی برای ملت مقاوم و مجاهد فلسطین و نابودی دشمن غاصب و ظالم، از خدای متعال صبر عظیم برای داغداران و خانواده شهدای فلسطینی طلب می‌کنیم.
 
ما جمعی از خطبای جامعه‌ایمانی‌مشعر مانند سایر ملت شریف ایران، مسأله فلسطين را یک مسأله جغرافیایی و درون‌مرزی نمی‌دانیم... بلکه به تأسی از امامین انقلاب، حوادث فلسطین را مسأله اول جهان اسلام و این نبرد را یک جنگ بنیادی و عقیدتی می‌دانیم.
 
اسرائیل تنها دشمن شما نیست! این رژیم جعلی و نامشروع دشمن همه مسلمانان، بلکه دشمن انسانیت، اخلاق و امنیت است.
اسرائیل مهم‌ترین مؤلفه بحران‌زا در منطقه است و نابودی اسرائیل به‌عنوان شیشه عمر استکبار می‌تواند برای همه عالم امنیت و آرامش به ارمغان بیاورد.
ما باور داریم که خواهران و برادران ما در فلسطین، در خط مقدم مبارزه با دشمن درجه‌یک اسلام هستند.
ما خودمان را از این واقعه، جدا ندانسته و همیشه در کنار مجاهدان و مبارزان سرافراز فلسطینی، ایستاده و خواهیم ایستاد.
ما با تأسی از امام راحل فلسطین را پاره تن اسلام و دشمن غاصب جعلی را غده سرطانی می‌دانیم.
همان‌طور که امام بزرگوارمان فرمودند: «اگر هر مسلمانی فقط یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می‌برد.»
رهبرمعظم‌انقلاب‌اسلامی فرمودند: 
«این پیروزی و فتح به‌دست جوانان و مجاهدان فلسطینی رقم خواهد خورد اما نباید از سهم سایر کشورهای اسلامی غافل شد.» به‌همین‌خاطر ما جامعه وعاظ و خطباء، از ظرفیت منبر پیامبراکرم(ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) برای بیداری جهان اسلام به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد و صدای مظلومیتِ توأم با اقتدار شما را به‌گوش خواب‌زدگان عالم خواهیم رساند إن‌شاءالله
و باور داریم گرچه شب و روزهای سختی بر مردم فلسطین و غزه مقاوم می‌گذرد، اما نشانه‌های بشارت الهی در آسمان غزه آشکار و هویداست...
ما در کنار خانه‌های ویران‌شده برادرانمان، صدای خردشدن استخوان‌های پوسیده صهیونیسم و استکبار را می‌شنویم و به شما عزیزان مجاهد افتخار می‌کنیم.
همان‌طور که قرآن‌کریم فرموده است فاصبر انّ وعد الله حق...
صبر شما و استقامت شما وعده الهی را به مرز تحقق رسانده و نزدیک باشد که در کنار هم، دوشادوش، در بیت‌المقدس نماز شکر بخوانیم.
 
در پایان، شهادت دکتر احمد بحر نائب‌رئیس‌مجلس قانون‌گذاری فلسطین و عضو جنبش حماس را حضور شما و مردم قهرمان فلسطین تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز هم‌دردی با خانواده‌های شهدای فلسطینی، از خدای‌متعال توفیق پیروزی بر دشمن کودک‌کش را خواهانیم.
 
حسن شیخی
 
ارسال نظرات