۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۷۴۶۰۵۰

روایتی از راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم دامغان

روایتی از راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم دامغان
مردم بصیر دامغان امروز همدل و همراه با ملت بزرگ ایران و امت واحده اسلامی در محکومیت جنایات غاصبان صهیونیسم برعلیه مردم و کودکان مظلوم غزه به میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از دامغان، مردم همیشه در صحنه شهر شهید پرور دامغان با مشت‌هایی پر از نفرت، چشم‌هایی پر از آه و دل‌هایی مالامال از درد و رنج، بار دیگر در حمایت از مردم و کودکان مظلوم سرزمین فلسطین و غزه دلاور پرور به خیابان‌ها آمدند و تجلی از آرمان امت واحده اسلامی را به نمایش گذاردند.

آنچه امروز در راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم دامغان بیش از فریاد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آنها، فراتر از دست نوشته ها، پلاکارد‌ها و تصویر‌ها و حتی دلنوازتر از حضور چند هزار نفری آنها، چشم‌ها را به خود خیره می‌کرد، حضور صد‌ها کودک معصوم با عروسک‌هایی در دست و چهره‌هایی غم زده برای همدردی با کودکان مظلوم و ستمدیده غزه بود.

مردم دیار عالمان و شهیدان دامغان امروز همچون دیگر اقشار ملت بزرگ ایران به صحنه آمدند تا باردیگر خشم و انزجار خود از جنایات ددمنشانه شیطان صفتان صهیونیست و حامیان خونریز آن‌ها را بر سر جهانیان فریاد بزنند و اعلام کنند با مال و جان خود همچون همیشه تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی حامی آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف هستند و تا نابودی غده سرطانی بنام اسرائیل از پا نخواهند نشست. /۹۷۷/

جواد رمضانیان
ارسال نظرات