۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۴۵۸۰۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا به مقام همنشینی با اهل بیت(ع) رسیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در دیدار خانواده شهیدان فلزی، حدادی و جانباز انقلاب یعقوب تَندُر، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه آرزوی ۱۲۴ هزار پیامبر تشکیل حکومت اسلامی بود، افزود: کاری که خانواده شهدا شما برای انقلاب انجام دادید و بهترین ثمره وجود خود را تقدیم اسلام کردید، افرادی که در صدر اسلام ائمه معصومین را دیدند انجام ندادند.

به گفته وی بالاترین معرفت این است که پدر و مادری فرزند خود را با اشتیاق تقدیم انقلاب کنند و امروز روحیه خانواده شهدا و ایثارگران بسیار بالا است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: استمرار این روحیه در خانواده شهدا سبب شکر است و امیدواریم در نسل‌های آینده نیز ادامه داشته باشد و خداوند مقدر کند تا شهدا در زمان رجعت برای کمک به امام زمان (عج) برگردنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا به مقام همنشینی با اهل بیت (ع) رسیده اند و این مقام به راحتی بدست نمی‌آید، یادآور شد: در روایت است، برخی هر هفتصد سال در بهشت امام حسین (ع) را می‌بینند، اما الان شهدا معیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین در دیدار با خانواده شهید سعید حدادی گفت: ائمه اطهار(ع) با آن عظمت یاورانی که بتوانند حکومت تشکیل دهند نداشتند و از ۲۵۰ سال دوران ائمه، تنها پنج سال «چهارسال و نیم امام علی (ع) وشش ماه امام حسن (ع)» حکومت کردند، اما امروز در دوران غیبت امام زمان (عج) فرزند شما و دیگر شهدا امام را حمایت کردند تا نظام اسلامی بماند.

وی افزود: اگر فرزند پدر مادری قبل از والدینش از دنیا برود چه با شهادت و چه با مرگ طبیعی، از این که هفتاد فرزند داشته باشند و همه آن‌ها در رکاب امام زمان (عج) شمشیر بزنند، ثواب صبر بر شهادت یا مرگ آن فرزند ازهفتاد فرزندی که در رکاب امام زمان (عج) جهاد می‌زنند بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین در دیدار با جانباز انقلاب یعقوب تَندُر اظهار داشت:راضی و شاکر بودن شما نشانه روحیه شما و تاسی به امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه ادب اسلامی در خانواده ایرانی وجود دارد، اظهار داشت: جامعه ما به هر میزان که با آداب اسلامی رشد کند رحمت الهی بیشتری شاملش خواهد شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات