۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۷۴۵۳۵۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: 

برای حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف استان تلاش و پیگیری خواهم کرد

برای حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف استان تلاش و پیگیری خواهم کرد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: با تمام توان از جایگاه نماینده ولی فقیه و ارتباط با مسئولان کشوری، برای حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف استان تلاش و پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اولین گردهمایی ائمه جمعه شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه امروز در بیت حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفور‌ی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در این گردهمایی با اشاره به جنایات اخیر در غزه بیان کرد: امروز دل همه ما از مصائبی که به مردم مظلوم غزه وارد شده، خون است و مهمترین پیام گردهمایی امروز اعلام حمایت قاطع ائمه محترم جمعه‌ شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه از مردم مظلوم غزه و اعلام محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: بحمدالله در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت در استان کرمانشاه نسبت به سایر مناطق نمونه بوده است و خدا را بابت این نعمت شکرگزاریم و با شهدای والامقام شیعه و اهل سنت که ما میراث دار آنها هستیم عهد می‌بندیم که تا پای جان از این وحدت مراقبت خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: با تمام توان از جایگاه نماینده ولی فقیه و ارتباط با مسئولان کشوری، برای حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف استان تلاش و پیگیری خواهم کرد.

در این دیدار ائمه جمعه شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه در خصوص مشکلات و مسائل شهرستان حوزه فعالیت خود به گفت‌وگو پرداختند. /1400/ 

ارسال نظرات