۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۴۳۵۹۰

افتتاحیه نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای مجتمع آموزشی تبلیغ برگزار شد

افتتاحیه نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای مجتمع آموزشی تبلیغ برگزار شد
مراسم افتتاحیه نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ همراه با رونمایی از ۶ کتاب مهارتی تبلیغ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۹همراه با رونمایی از ۶ کتاب مهارتی تبلیغ در مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ برگزار شد.

افتتاحیه نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای مجتمع آموزشی تبلیغ برگزار شد

در این مراسم آیت‌الله رجبی عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی «ره» با بیان اینکه آنچه وظیفه مبلغ است رساندن پیام‌های الهی است، اظهار داشت: مبلغ باید بیندیشد و فکر کند که پیام الهی در هر مقطع، هر جمع و با هر مخاطب چیست و چگونه این پیام الهی را به مخاطب برساند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی «ره» با بیان اینکه توجه به پیام الهی اولین مؤلفه هر تبلیغ است، یادآور شد: رساندن پیام الهی مراحلی دارد که یکی از آنها انتقال مفاهیم و معارف الهی به سمع و نظر مخاطبین است؛ ولی فراتر از این مرحله این است که ما در فکر این باشیم که چگونه این پیام را به قلب مخاطب وارد بشود.

عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه مبلغ باید در مقابل خدای متعال پاسخگو باشد و از کسی نترسد، خاطرنشان کرد: خدای متعال رحمت کند علامه مصباح یزدی را که در تبلیغ این‌چنین بود و همه شاهد بودیم و خیلی‌ها شنیدند که علامه چگونه در برابر سیل تهاجمات برای رساندن پیام‌های الهی رسیدند.

افتتاحیه نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای مجتمع آموزشی تبلیغ برگزار شد

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد استوار میمندی، مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه اگر کسی با محتوای جذاب و روش‌های غنی در میان جوانان و مردم تبلیغ کند بازخورد اثرگذاری تبلیغ را می‌بیند، اظهار داشت: مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ آمده است تا با مراکز آموزشی خود رسالت تبلیغ را به سرانجام برساند.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه این مجمع 4 مرکز آموزشی و 2 مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ را شامل می‌شود، یادآور شد: طلبه‌های موفقی از این مجموعه در چرخه‌های نخبگانی، مدیریتی و تبلیغی کشور مشغول خدمت به تشیع، حوزه و نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام استوار میمندی با اشاره به اینکه این مجموعه در مقایسه با مجموعه‌های متناظر با حداقل امکانات و روحیه جهادی کار می‌کنند، اظهار داشت: در نمایشگاهی که امروز افتتاح می‌شود با کارهای فعالین عرصه تبلیغ بیشتر آشنا می‌شویم و گوشه‌ای از آثار تولید شده به نمایش در خواهد آمد.

ارسال نظرات