۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۴۰۹۱۲

دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلا با استاندار قم

دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلا با استاندار قم
هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلا با استاندار قم دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،  هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلا با استاندار قم دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار جناب آقای دکتر آقامیری استاندار قم ضمن ابراز خوشحالی و تشکر بابت پیام تبریک ریاست مجمع، گفت: بنده با نهاد مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه کاملا آشنا هستم؛ چراکه مرحوم والد بنده در دوره های نخست، در عضویت این مجمع شریف بوده و این تشکل، مرجع رجوع طلاب برای مسائل مختلف از جمله مسائل علمی، رفاهی و ... می باشد؛ لذا به این جهت یکی از نهادهای مهم حوزوی و تأثیرگذار است.

وی در این دیدار اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همکاری بتوانیم در زمینه های گوناگون با مجمع نمایندگان طلاب همکاری و هماهنگی در امور فرهنگی داشته باشیم.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز گزارشی از عملکرد دوره نهم ارائه نمود و گفت: مجمع نمایندگان طلاب از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است که می تواند به عنوان بازوان استاندارهای کشور در انجام امور مذهبی و فرهنگی و اجتماعی در جامعه تاثیرگذار باشد.

خاطرنشان می شود در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسینی، نماینده طلاب و فضلای استان گلستان به عنوان رابط مجمع و استانداری معرفی و حکمی برای وی صادر شد.

ارسال نظرات