۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۴۰۳۷۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

جهاد تبیین سلاحی اثرگذار برای مقابله با جنگ روانی دشمن است

جهاد تبیین سلاحی اثرگذار برای مقابله با جنگ روانی دشمن است
حجت الاسلام ولی پور به رسالت روحانیت در عرصه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در جامعه امروزی جهاد تبیین سلاحی اثرگذار برای مقابله با جنگ روانی دشمن است.

حجت الاسلام محمد ولی‌پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: کارگاه‌های آموزشی جهاد تببین در طول سال ویژه طلاب و مبلغان برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی تقویت برنامه های تبلیغی و نقش آفرینی طلاب و روحانیت در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی به صورت دوره ای در شهرستان ها برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این دوره ها مبلغان و طلاب با سرفصل‌ها و اهدف جهاد تبیین در عرصه تبلیغ آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام ولی پور جهاد تبیین را رسالت مهم طلاب و روحانیت خواند و گفت: جهاد تبیین نیاز جامعه و راه مقابله با دسیسه های دشمن است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در قالب جنگ نرم و جنگ ترکیبی به دنبال ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان و کمرنگ کردن ارزش ها در جامعه اسلامی است، گفت: روحانیت بیش از هر زمان دیگری وظیفه دارد که در میدان حضور پر رنگی داشته باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بیان کرد: با تبیین ارزش های دینی و مسائل مهم جامعه بین مردم می توان در جبهه جنگ روانی که دشمن راه اندازی کرده است، نقش مؤثری ایفا کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات