۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۳۸۱۳۵
صدور انقلاب ۴:

صدور الگوی جدید برای زندگی

صدور الگوی جدید برای زندگی
انقلاب اسلامی ارائه یک الگوی جدید برای زندگی اجتماعات بشری و کشور‌ها است و این الگو برای جوامع بشر الگویی یگانه است.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، ملت‌های دنیا با دیدن اینکه یک ملت با قدرت، با اتکا به اراده و عزم خویش و با توکل به خدا می‌تواند ایستادگی کند و تسلیم نشود، باور خواهند کرد و تشویق خواهند شد که خودشان را از زیر بار ظلم نجات دهند.

امروز  واضح‌ترین حرکات مسلمین در جاهایی مانند کشمیر که مسلمان‌های آنجا سالیان متمادی زیر فشار بودند و با وجود فشارهایی که به آنها آورده اند و خواهند آورد، سربلند کرده اند، انجام شده است.

رهبر معظم انقلاب در برخی از بیانات‌شان اینگونه ترسیم می‌کنند و می فرمایند:

فشار به معنای از بین بردن نتیجه کار نیست و قادر نیست که یک حرکت مستمر و متوکل بر خدا را متوقف کند، بلکه گاهی آن حرکت را وسیع‌تر خواهد کرد و اگر امروز به مردم فلسطین در داخل سرزمین‌های اشغالی نگاه کنیم، می بینیم که مردم با فشار و سختی مبارزه می کنند  و این مبارزه را ادامه می دهند.

آمریکایی‌ها با پول میلیاردی‌، با اخم و لبخند فریبکارانه، با سلاح ویرانگر و قدرت بین المللی تلاش کردند که کشورهای عربی اطراف فلسطین را با اسرائیل مشغول مذاکره کنند و خیال کردند که قضیه تمام شد، اما تنها نقطه‌ای که دولت و ملت آنجا صریحاً و با شهامت گفتند که با  این روند مخالفیم، جمهوری اسلامی ایران و مردم آن بود.

بیداری ملت فلسطین که آمریکا و اسرائیل را در بن‌بست کامل قرار داده است در اثر بیداری ملت ایران به وجود آمده است والا کسی تصور نمی‌کرد که به وسیله ملت فلسطین بشود اسرائیل، صهیونیست‌های غاصب و آمریکا را به چالش کشید و تا این دوره نیز چنین چیزی اتفاق نیفتاده بود.

بیداری ملت‌ها از الگوی اسلام و جمهوری اسلامی در ایران ناشی شد و انقلاب این گونه صادر می‌شود که درس و تعلیم سرمشق برای ملت‌های دیگر می‌شود.

زمانیکه یک نظام بیدار شود اگر در میدان پیش رود برنده است هرچند که سرکوبش کنند و صدور انقلاب اینگونه است که با یک نه گفتن در قبال حادثه‌ای برکت می‌کند و وقتی خدا برکت دهد، پول، نان، حرف و انقلاب برکت می‌کند، حرف نیز برکت می‌کند، انقلاب هم برکت می‌کند و قدرت ها به خود می‌لرزند؛ حق هم دارند، "کلمه" حق است: «أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاء،تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا ۗ وَيَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ».

رسانه های عالم حتی به یکی از حرف‌های درست و حسابی مسئولین نظام جمهوری اسلامی اجازه پخش نمی‌دهند و در مطبوعات معروف عالم درج و نشر نمی‌کنند، چون می‌ترسند؛ سید احمد فرزند امام بزرگوار یک زمان می خواستند تا پیام حج امام را با پرداخت بهای زیادی در مطبوعات یکی از کشورهای غربی چاپ کنند؛ اما آنها حاضر نشدند که پیام را چاپ کنند.

آنها با اینکه بنده پول هستند و پول برایشان دین، ایمان، ناموس، غیرت و همه چیز است، حاضر نشدند که پیام امام رحمه الله علیه را چاپ کنند، چون می‌دانستند که پیام امام مانند بمب در آنجا منفجر می‌شود با اینکه جنگ طلب نیستیم و طرفدار صلح و آرامش هستیم.

جوانان ایران در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ معجزه آفریدند؛ جوانان ایرانی در دهه ۵۰ با تن و جسم خود به خیابان‌ها آمدند و چنان حضوری را برجسته کردند که برای نظام تا دندان مسلح و متکی به سیاست‌ها استعماری دنیا، جای نفس کشیدن نگذاشتند و آنها مجبور به فرار شدند و  معجزه انقلاب اسلامی را به وجود آورند و  جوانان دهه ۶۰ معجزه جنگ ۸ ساله را بر علیه کشورهای متجاوز رقم زدند.

اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد و ایران، جمهوری اسلامی نمی‌شد، نظام‌های کمونیستی به این زودی متلاشی نمی‌شدند و تحول عظیمی که در دنیا به وجود آمد، ناشی از اسلام و انقلاب اسلامی و روی آوردن به معنویت بود و تمام مسائلی که در دنیای اروپای شرقی بوجود آمد ریشه‌اش در معجزه انقلاب اسلامی بود.

انقلاب اسلامی، مارکسیسم را در دنیا سرنگون کرد و فرو ریختن بلوک کمونیست به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بود؛ امروز بیداری اسلامی در کشورهای گوناگون و بیداری روح معنویت در سراسر جهان مرهون انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی ارائه یک الگوی جدید برای زندگی اجتماعات بشری و کشورها است و اگر خوب عمل بشود؛ این الگو برای جوامع بشری شاید تا قرن‌ها الگویی یگانه باشد.

دشمن، استکبار، کمپانی‌های نفت‌خوار و سرمایه‌داران استثمارگر عالم اگر چیزی به نام اسلام به منافع آنها صدمه‌ای نزند؛ با آن هیچ مخالفتی ندارند و آنها با اسلام لا اله الا الله و اسلام حمایت از انسان‌ها مخالفند، با اسلام مبارزه با ظلم، ستم، زورگویی و قلدری مخالفند و با اسلامی که وقتی قدرت پیدا ‌کند، سرمایه داران، زورگویان، مستشاران، مفت‌خوران و کرکس‌هایی که در این مملکت بر سر مردار سفره شاهنشاهی نشسته بودند قطع می‌کند، مخالفند.

ارسال نظرات