۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۳۷۸۳۹
معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در مسجد مقدس جمکران

توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در مسجد مقدس جمکران
معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران از توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم همزمان با ایام عید غدیر در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ابراهیم صدوقی، معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران در گفت وگویی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته برای پذیرایی از زائران در ایام عید غدیر اظهار کرد: از شب عید غدیر تا شام عید غدیر مواکب داخلی و آشپزخانه مرکزی مسجد مقدس جمکران نسبت به پخت و توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم در بین زائران اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در این ایام همچنین با شربت، شیرینی و... از زائران پذیرایی شد، بیان کرد: در شام عید غدیر صحن مسجد مقدس جمکران برای میزبانی از کاروان شادی غدیر تا ظهور فرش و بسترهای لازم برای خدمت رسانی به زائرانی که برای تجدید عهد و پیمان با امام زمان(عج) به جمکران مشرف شده بودند، فراهم شد.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه سفره داری و پذیرایی از زائران بر حسب دستور حضرت ولی عصر(عج) در واقعه صدور فرمان بنای مسجد مقدس جمکران مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: یکی از اعتابی که امام معصوم مستقیما در آن امر به اطعام کرده مسجد مقدس جمکران است و این مسجد با پخت و توزیع غذای تبرکی تلاش دارد تا به این وظیفه عمل کند.

وی با بیان اینکه آشپزخانه مرکزی، آشپزخانه حضرت معصومه(س) و آشپزخانه حضرت ولیعصر(عج) برای خدمت رسانی به زائران راه اندازی و تجهیز شده اند، گفت: خیرینی که قصد دارند در امر اطعام زائران مشارکت کنند می توانند با شماره تلفن ۳۷۲۳۳۳۳۱- ۰۲۵ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات